17 September, 2015

Fank U Friday❤️ teşekkür Cuma'sı

Nasıl bir dünyada yaşıyoruz ki artık,insan mutlu olmaya,mutlu olduğunu göstermeye çekinir hissediyor.Şükrederken,düşünüp duruyor.Şahsım adına ben bu hislerdeyim son haftalarda ki FUF'umu ne çok sevdiğimi bilirsiniz.

Her zaman dediğim gibi,yaşayamayanlar içinde yaşamalı,şükrümüzü daim kılıp,anlık mutlulukları yakalamalıyız,yoksa dünyalılar olarak kafayı yiyeceğiz....

İşte son haftalardaki küçük mutluluk kareleri,müteşekkir olduğum anlar....


Gün sonunda fiyatı düşürülen çiçeklere,


Bu maske çok iyi diyip,paylaşan Monika'mın cömertliğine,


Yeni keşfedilen bu küçük parka,


Clarks'ın ayakkabılarına,


Anahtarımı evde unutunca 15 dkda gelip,bana yedek anahtarı getiren adama(ben kapıda bir ağla,bi ağla,onları görünce daha çok ağla),sabah anahtarımı hatırlatan mesajına,


Çok yağmurlu günde,menejerlerden birinin git ofisten şemsiye bul demesine(yine bir erkek şemsiyesi)


Iptal edilen metro grevlerine,


Bu şehrin bulutlarına,


Çok yağan,pislikleri temizleyen yağmura,üst katta en önde boş bulduğum otobüs koltuğuna,


Arkasında kitap bırakıp giden kuzene,haftamın çiçeklerine,


M&S'in ekmeklerine,dostun muhabbetine,fincanına,



Covent Garden'ı bu balonlarla süsleyen sanatçıya,Charles Petillon,eserin adı da "HeartBeat",kalp atışı;)



Londra'nın sakin arka sokaklarına,


Apple'da güleryüzle çalışan insanlara,


Ablamın doğum günü hediyelerine,


Okuduğum kitabın filmini önerip,linkini paylaşan Kristin'e(@evihan)

(Bu filmin girişinden:akılla değil,ruhla bakın.daha yakından bakın,görecek gözleri bulun diyor)


Ayyyy canım erkek kardeşim,bana ulu orta şen kahkaha attıranım,Evladım,oğlum,abim....Varlığına ne kadar müteşekkir olduğumu bilemezsin!!!



Gün doğumlarına,işe erken gittiğim saatlere,


En sevdiğim mevsimin gelişine...

Çok müteşekkirim.İyiki görücek gözü,gönlü vermiş Sevdiğim....En kızgın,en üzgün,en mutsuz anlarımda bile müteşekkir olma konusunda kendimi eğitmeye çalışıyorum hala.Ne kadar uğraşsam da çömezin tekiyim,bu yüzdendir bu FUF'u yazma nedenim.

Okuyan size,takibe layık gören'e bin teşekkürle,mutlu haftasonları dilerim...

4 comments:

  1. Bu güzellikleri paylastiginiz icin bende sizde Tesekkür ederim.Yazilariniz güzel bir hatirlatma oluyor her seferinde bana.. Hamburg'tan sevgilerle...

    ReplyDelete
  2. Ne mutlu bana size iyi geliyorsa,çok güzel bunu duymak,ben teşekkür ederim okuduğunuz için,sevgiler

    ReplyDelete
  3. Şu an çok etkilendiğimi belirtmem gerekiyor. Hem sizin bu bakış açısını böyle çok yaşayabilmenizden etkilendim hem de bu gönderinin "tarz"ından. Oluşum açısından insana hayal kurduran, gülümseten, "ben de böyle bir şey yapmak istiyorum" dedirten bir hali var. 00.30 gibi sokakların sakinleştiği, hatırı sayılır bir kalabalığın uykuya daldığı şu anda muhtemelen turuncu gibi sıcak bir renkle ruhumdan ışımalar oluyor. Görmüyorum tabii, ama hissediyorum. Samimiyetle söylüyorum, dilerim ki bu gönderileriniz daha da uzun olur :)
    Mutlu günler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim Engin,sanirim FUF'umla ilgili aldigim en guzel yorum bu...bu arada ben turuncuyu cok severim....

      Delete