22 April, 2018

MiM:"Seni Sen Yapan Sevdigin Seyler"


Sevgili Ezgi bu mimi baslatti uzun zaman once.Kimse beni mimlemedi ama yazasim geldi.Hos eminim verecegim cevaplar cok sasirtici olmayacak,kiminiz beni uzun zamandir okuyorsunuz.😍😚

Bu mimler bana blogun ilk gunlerini hatirlatiyor.O zamanlar sayili blogcuyken surekli mimler doner,insanlar birbirini davet ederdi.Ilk baslarda coguna heyecanla katilmis,sonra nedense birakmistim sanki her sey kendimi tekrar ediyormusum gibi gelmeye baslamisti.Simdilerde blogosferde tatli bir yogunluk varken,ben de kendi kendimi davet etmek istedim.Bakalim yazdikca aklima neler gelecek?Ben kimseyi mimlemeyecegim diyecektim ki Serap'imi davet edesim geldi😍😍😍


💗Ilkbahari ve Sonbahari cok seviyorum.Bu iki mevsimde de icime ayri bir cosku doluyor nedense.Hele ki pembe kiraz cicekleri,sakuralar beni oyle mutlu ediyor ki,yeni bir yerde yeni bir agac kesfedince sanki ilk kez bambaska bir sey kesfetmisim gibi seviniyorum.


💗Tuzu cok seviyorum ve ne yazik ki cok da fazla tuketiyorum.
💗Kahveyi sade seviyorum,cikolatayi(cogunu sevsem de) siyah tercih ediyorum


💗Doga'yi cok ama cok seviyorum.Havalar iyiyse yalinayak yuruyorum toprak ustunde.
💗Cok az ve oz arkadasim var,onlarla yemege cikmayi,muhabbetin dibine vurmayi seviyorum.


💗Cicek ekmeyi,bahce isleriyle ugrasmayi cok seviyorum.Bugunlerdeki projem bahcem.Hos yillardir projem bahcem ama yavas yavas ilerleyebiliyorum.


💗Evde iki kedi bir kopegin olmasini cok ama cok seviyorum.Nasil guzel mutluluk kaynaklari onlar.
💗Duygularimi belli etmeyi,cekinmeden her yerde,herkesin onunde aglayabilmeyi(film izlerken olsa bile) seviyorum.


💗Yuruyus yapmayi,toplu tasima araclarini kullanmayi,
💗Londra'da yasamayi,


 💗Iki ulkeli,iki yuvali olmayi...
💗Okunacak bir dolu kitabim olsa bile yeni kitap almayi...


💗Yalniz kalmayi,
💗Evde ufak tefek degisikler yapmayi,azaltmayi,hayir kurumlarina bagista bulunmayi,ara ara kimi hayir kurumu icin yuruyus yapip bagis toplamayi cok seviyorum.


💗Icim daraldiginda goge bakmayi,
💗Cicek kurutmayi,


💗Inanmayi,guvenmeyi tercih etmeyi,mutesekkir olmayi
💗Bazen olmayacagini dusunsem bile hayal kurmayi...


💗Yogurt ve bolca karbonhidrat tuketmeyi
💗IG ve Blogosferi
💗Kardeslerimin olmasini


💗Renkleri,desenleri,cocuksu hallerimi,bazi bazi simarikliklarimi
💗Sarildigimda kocaman sarilmayi,sIMSIKI el sIkmayi ve insanlara pozitif-tatli sozler etmeyi seviyorum...

Iste ben boyle biriyim💗Hepinize mutlu bir hafta dilerim💗

8 comments:

  1. Bende yazılarını okumayı, kendime yakın bulmamı seviyorum :)))))
    İyi haftalar Sibel'cim.
    Selamlar, sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Gulsah:) sarildim,kocamannnnnnnnnnnnnnnnn!

      Delete
  2. Ay ne mutlu oldum mimi yaptığını görünce :) Hepsi birbirinden sevilesi şeyler..
    Ah o kedi hırıltısı yok mu ? Beni uykuya daldırıyor resmen bacağımda yattığında..

    Fotoğrafların hepsi kartpostal gibi :)
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet o miriltilar terapi gibi.Bir de Adonis'in kafama surtunmesi ozellikle basim agrirken cok seviyorum:)

      Delete
  3. Sen de benim gibi her yerde her zaman ağlayabilengillerdensin demek. Bak bunu sevdim işte ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir de bazen anira anira agliyorum Sebnem,aglayamadigimda kendimi kasarsam anirmiyim diye kafam patliycamis gibi oluyor:)

      Delete
  4. Fotoğraflar o kadar harika ki... Bir yazıya bir fotoğrafa derken daldım gittim... Harikaaa... :))

    ReplyDelete