04 May, 2018

FUF.Tesekkur Cuma'si #177


Gunaydin,mutlu Cuma'lar olsun dostlar.Bu sabah bir degisiklik yaptim ve IG'ye bakmadan hemen laptopu elime aldim FUF'u yazmak icin.IG'de gezinmek kahvemi icerken yaptigim ilk sey,yillardir degismeyen rutinim resmen!

Iki gundur hava muhtesem,gunes acti,isindi biraz ortalik zira kac gundur resmen kaloriferleri yakmaya baslamistik.Su anda pencere acik,kuslari dinliyorum.Selamlari var.Tahmin edersiniz bu pasparlak hava sartlarina cok mutesekkirim.

Bunun disinda,sagliga,sevdiklerimin sagligina...

Karsima cikan otobus duragindaki panolara.Kelimeler gucludur,akillica secin diyor.Baskalarina oldugumuz kadar kendimize de iyi ve anlayisli davraniyormuyuz?


Kafayi yorgana gayet komik koyup,yuz gulduren Dylan'a...


Is oncesi cim bicme gucune...En sevdigim oyuncagim cim bicme makinem😄


Ise giderken yakalandigim yagmura.Nisan yagmurlari Mayis ciceklerini getirir,ic ferahlatir hele ki sonrasinda gunes acip,bulutlar dansa basladiysa mest eder!



Kahve icmeye girdim,odemeye kalktim odetmeyen cafe sahibine...Ne guzel boyle tatli suprizler surekli musterilere!


Sandvic alan comert mudurume....



Allan ve Rose'un artik kullanmayacagimiz esyalari kabul etmesine.Azaltmaya baslayinca,cok sevsek de bazi seylerden kurtulmak gerekiyor.Hayr kurumuna vermeden once dostlara soruyoruz,takas ediyoruz pek iyi oluyor.Acikcasi bu esyalarin onlara gitmesine sevindim,yerim olsaydi severek kullandigim esyalardi.Yeni evlerinde mutlu olsunlar.paylasmak,vermek hep olsun!




Kizlarla gecirdigimiz keyifli dakikalara,bize cok iyi davranip,sahene servis yapan garsonlara.Pizza hamurumuz eksi mayali,ilk kez denedigimiz bu restoranda.


Icimi askla dolduran sakuralarin yagmur sonrasi,kaldirimi kaplayan hallerine bile asigim ve cok mutesekkirim.Bu cicekler bence cennetten bir parca!


Cok renkli hediye paketlerine...Ne tatli...Bu hediye paketini veren de paket kagitlarini gostermeye hediyeleri vermekten daha heyecanliydi nedense unicornlara askimdan sebep!


Bana bu ortuyu getiren ablama,yillar once Izmir'den getirmisti!


Ucuza,cok uzuca alabildigim aycicegi ve aci biber fidelerini karsima cikarana.Bir kac makrome alip ev icinde cilek de yetistireyim diyorum bazen😋😍


Temizlik sonrasi keyiflerine,oglen uykularina...Temiz,ferah duzenli ev mutluluk sebebi....Cok ama cok mutesekkirim ve boyle aydinlik sabahlarda hayata daha bir asik ve bagliyim.Simdi hazirlanip yuruyuse gidecegim,sonrasi is,yogun bir haftasonu beni bekler! Sahane gecicek bu gun ve haftasonu😊 Hepimize mutlu gunler!

No comments:

Post a Comment