18 July, 2018

Neler Yapiyorum #4


Selam,mutlu hafta ortasi olsun dostlar.Yumusacik bir sabah gecirdim is yerinde.Ne zamandir gecirdigim en guzel sabahti diyebilirim.Her sey zamaninda yapildi,su gibi akti,yapilmayacak is kalmadi.Iki gun once is yerinde sinir krizi gecirebilecegimi dusunurken bu sabah ilac gibi geldi ve devam etmek icin tazeledi beni moralmen sahsen.Isle,is yeriyle bile ask tazelemek sart.Ama yine de gelsin Ekim diye gozunun icine bakiyorum.Az kaldi,az.Hos bugunlerde gunler bana cok uzun geliyor kisaldiklari halde.Hayirdir insanlah.Belki bu hafta ise sabah 4'te basladigim icindir.


Gelelim gecen ay tatil sebebi ile atladigim #Neleryapiyorum bu ayki versiyonuna.Daha ay ortasi olmasina ragmen cok bir sey degisecegini sanmiyorum,o yuzden simdiden yazayim dedim hazir biraz enerji bulmusken.


🍓Seviyorum:Bu yaz,yazi yeniden seviyorum


🍓Yiyorum:Bu aralar bolca karbonhidrat,nutella


🍓Iciyorum:Bolca su ve kahve


🍓Hissediyorum:Yorgun,stresli,hep kafasi isle dolu,bir turlu sanki kafami bosalatamiyorum


🍓Yapiyorum:Sanki calismak disinda cok bir sey yapmiyormusum geliyor.Elimden geldigince yoga ve zumba yapmaya calisiyorum.


🍓Dusunuyorum:Is konusunda dogru kararlar alip almadigimi,kariyerimde ilerlemenin gercekten bu kadar calismaya deger mi oldugunu dusunuyorum!Her an herseyi birakasim var.


🍓Hayalini kuruyorum:Ekim ayinin gelmesinin,artik rota ile ugrasmadigimin!


🍓Okuyorum:Kurtlarla Kosan kadinlar.Bitene kadar sanirim araya ikinci bir kitap daha alacagim.


🍓Dinliyorum:Genelde radyo ama bu aralar cok muzik dinledigim soylenemez.


🍓Izliyorum:The handsmade's tale

Hepinize mutlu aksamlar dilerim.Gidip kendime yeni bir kitap seceyim,okumaya calisayim.Bu aralar gayet yavas okuyorum zaten.Mutlu olun!Fotograflar bahcemden.Senelerce kapi onunde tutup kaktus cinsi diye sulamadigim kaktuslerim bu yaz yerlerini cok sevdiler ve inanamadigim sekilde cicek actilar ve beni mest ettiler.Ortancalarimi da olumden kurtardim resmen.Bahce ile ugrasmak beni cok mutlu ediyor.

10 comments:

  1. Çİçekler harika doğrusu. Babam da bayılır çiçek yetiştirmeye. Ve her çeşidini bulabiliriz onda. Bu sıralar da skulent ve solucan gübresine takıldı. kasalarca skulenti var. Ne dağıtabiliyor ne satabiliyor kıyamıyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne tatli babaniz.Evet insan baglaniyor rsmen ciceklerine de:)

      Delete
  2. Selam :) Sana da mutlu akşamlar.
    Sabah 4'de işe başlamak" okurken düşüdüm ve "amaniiinnn" dedim Sibel.
    Nerede çalışıyorsun diye sorsam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Gulsah'cim.Evet bu hafta isleri yetistirmek icin erken basladim,ekibime destek olmak icin.Cok yorucu.Dunyaca unlu Marks and Spencer'in supermarket kisminda calisiyorum ve mudur yardimcisi olmak icin egitimdeyim.Ilk gorusmeyi gectim ama oyle gorunuyor ki,kordinator olarak simdiden bu kadar stres sahibi olmam benim icin hic iyi degil ve magaza mudurum beni.degismem icin kanatlarinin altina aldi.Bakalim neler olacak,bu kadar calismaya,strese deger mi diye dusunmeden edemiyorum.Calismayi cok seviyorum ama beklentiler artik o kadar cok ki,cogumuz kimi zaman kendimizi tukenmis hissediyoruz.

      Delete
    2. Hakkında hayırlısı ne ise o olsun Sibel'cim.
      Stres ve yıpratıcı işler zor ama hayat da böyle değil mi? Sadece seni fazlaca zorluyorsa dikkat..
      İyi haberlerini bekliyorum.
      :)

      Delete
    3. Saol Gulsah'cim.Hepimiz icin herseyin hayirlisi.Her yol bir tecrube.Bakalim neler olacak.:)

      Delete
  3. Çiçekler harika görünüyor. Emeğinize ve sevginize sağlık. Umarım iş hayatında her şey gönlünüzce gelişir, kararınız sizi mutlu eder.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur Ederim Beyaz Yakali,zaman gostericek:)

      Delete
  4. Çok seviniyorum sen de yazdın mı bu seriyi :) Çiçeklerinin güzelliğini sevsinler. Ohhh nutella afiyet bal şeker olsun :)

    İş hayatının da dilediğin doğrultuda gitmesi dileğimle,
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de pek seviyorum bu seriyi Ezgi'cim,iyiki kattin hayatima,cok iyi geldi.Sen de tabii ki cok iyi geldin bana da blogosfere de:) umarim Ezgi'cim.her gecis donemi gibi sancili iste,gecicek insanlah.sevgiler

      Delete