26 May, 2019

Pazar'lari Pek severim #14


Selam Pazar'cilar.Pazar gunlerini benim kadar sevenler!

Sabah 7 sularinda uyandim.Bugun icin camasir yikamak,bulasik makinesini bosaltmak gibi planlarim vardi ama hic birini yapmadim.Su an mutfak tezgahi makineye girmesi gereken bulasiklarla dolu,bense yogadan geldigimden beri ikili koltuga yapisik!


Sabah Fred'i her zaman oldugu gibi yuruyuse goturdum.Yoga'ya gitmek uzere giyebilecegim en renkli taytimi giyindim,rimelimi surdum,aksamdan ayakkabilarima uyan ojelerimi surmustum.Bu keyifli yogaya gitme rutuelini seviyorum,kendimi iyi hissetmemi sagliyor.Uzerimde onca renk ve desenle kendimi cok mutlu hissediyorum.Cicekli tayt ve zebrali cantayi bir arada kullanabilen kac kisiyiz zaten su dunyada.

Yoga dersimin oldugu semte gittigimde tanidiklarimla karsilasmak beni ait oldugum yerde hissettiriyor.Bir kac durak oncesinde inmek,cadde boyunca yurumek,vitrinlere bakmak artik Pazar gunlerimin bir parcasi ayni seyleri goruyor olsam bile.

Bugun yogada,Anna yapabilecegimiz tum  kalp acicilari yaptirdi bize.Pazar gunu yogasi daha sakin,daha bir farkindalik dolu.Kalbimizi actik,Anna hayat yogunlugundan agaclari,ince detaylari fark etmedigimizden bahsetti.Gercekten onca yogunluk icinde bunca inceligi fark edemeyen ne cok insan var.Uzuldum onlara,yururken bir cicek bile fark etmeden gecenler!Bense cagiran gulun yanina gidip,koklayanlardanim!

Yoga sonrasi sevdigim bir pastaneden vegan urunler aldim,ne zamandir denemek istiyordum.


Yogadan geldikten sonra elimden bir turlu birakmak istemedigim kitabimdan sayamayacagim kadar cok sayfa okudum.Her satirinda Nermin'e,yazilan satirlara,gozlemlerine cok buyuk hayranlik duyuyorum ve yine hatirliyorum ki her seyi okumanin bir zamani var.Sevda'm almisti bu kitabi,neredeyse 10 yildir kitaplikta sirasini bekliyordu.

Serap'i animsatti bu satirlar bana.Cunku O,beni hep onarir.Aci kahvemin yanina en sevdigim sade cikolatadir hayatimda.

Belki de bunca yurumemin sebebi,dayanmak icindir!


Bugune ait bir niyetimde Carsamba gunku testime calismakti.Bir satir acmadim.Aksam oldu ve ben Pitch Perfect 2'yi izledim.Bu filmde bile aglayabiliyorum ya,ne diyeyim.Aksam 8'den sonra ders calisamam,Onumde 2 gun daha var elimden geldigince bir dolu soruya cevap vermek icin ve dilimdeki duam:Umarim calistigim yerlerden gelir sorular😄😄😄



Tabii ki film oncesi,koltuk ustu kestirme.Su oglen uykularina olaN sevdam sanirim hic bitmeyecek.Hele Fred'in kendini kedi sanip kivrilabildigi her yere kivrilmasi beni oyle mest ediyor ki!

Dilerim guzel bir Pazar gecirdiniz.Haftayi en muhtesem sekilde karsilamanizi ve gecirmenizi dilerim! Ben bu kisa ve heyecan verici haftaya simdiden hazirim.SU gibi aksin gunler,anacigima kavusayim!

Sevgiyle kalin dostlarim.Su an hayatin kucuk bir mucize,anin ise inanilmaz bir guzellikte olduguna inanip,sahip olduklarima sukurlerimi sunuyorum!

Iyi haftalar!

1 comment: