31 May, 2019

Tesekkur Cuma'si #207


Gunaydin!!!!

Sabah gozlerimi actigimda ruyamda James McAvoy ile cok romantik bir yemekteydim,cok minik bir restoranda.Uzerimde cok seksi,gecelikimsi bir elbise vardi.Hatta elbisenin gecelik oldugunu James ile kalmaya karar verip.eve donerken yanimda giyecek uygun bir sey olmadigini fark ettigimde anliyordum😄😃 Gecelik-elbiseyi teyzem vermis,zaten ondan baskasinin boyle bir gecelik giymeyecegini dusunebilirsek ailemizde,ruyanin bu kismi cok mantikli! Ama gorseniz,James ile tam sevgiliyiz😍😍😍😍 Ve ruyamda benim kelligim baslamis,James buna ragmen beni istiyor.Sabah yanindan kalktigimda ben artik tamamen kelim,resmen sacimin sag tarafi iyice kellesmis,artik sacimi tras edip,uzerime duzgun bir sey bulmak icin ayriliyorum yanindan,iyice asik olmus olarak😍😍😍

Sabah gozlerimi actigimda saat 6:20 idi.Fred ayak ucumda,Pandorasi(ikea'dan alinmis pandasi) ile uyuyordu ve hala saclarim duruyordu,simdilik! Kuslarin sesi ise sanki odadaydi,pencereyi actim,kahve yapmaya kalktim.Unutmayayim diye de hemen FUF'a ekleyeyim dedim.ne de olsa bir kadin James'i ruyasinda bile gormus olmaya ancak mutesekkir olabilir😍 Hayaller James,gercekler......

Bir de sabah kalktigimda bugunu Cumartesi sanar gibi oldum.Kafam ve gunlerim tatil oncesi sasmis durumda.

Gelelim haftanin mutesekkir oldugum anlarina...

Cok sukur yine saglikla biten bir hafta oldu.Keyfim cogunlukla yerinde,sevdiklerim yanimdaydi.Tabii ki daha iyi ve sevindirik olabilirdi ama buna da cok sukur. Her sey bir ders,her sey bir macera,tecrube...




Ahhhh Ahhhh,ruhumu şakıtan şakayıklar.Nasil seviyorum nasil.Yuruyusum bitmek uzereydi karsima ciktiklarinda.Her sene ayni yerde bulusuyor muyuz bu rengi ile hatirlayamadim ama onlari gordugume cok sevindim...


Hafta ortasi kacamaklarina...


Krispy Kreme'in donatlarina cok ama cok mutesekkirim.

Hepinize iyi haftasonlari,hayirli kandiller dilerim.Sevgiyle kalin.

Not:James'e olan duygularim yillardir ayni ve gercektir.Kellik baslangim ise bu hafta fark ettigim bir sey.Acaba ruyam ne demek istiyor😇😍 Tabii ki okudum arastirdim,guzel seyler beni bekliyormus!

6 comments:

  1. Tam diyecektim kellik ile ilgili bir şeyler mi düşündün
    diye. saç dökülmesi çok oluyor belli bir yaştan sonra. fazla
    kafaya takma bence. bol bol maydanoz ye, yeni saçlar
    çıkarıyormuş diye duymuştum. inanıyorum buna ben de limonlu
    maydanoz çok yerim sabahları. rüyana hayrolsun diyelim,
    bazen böyle güzel rüyalar insana iyi geliyor. haftasonu da
    geldi, şükür , güzel ve mutlu geçmesi dileğiyle canım..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) kellik bu aralar hayatimin konusu:) tatil donusu basliyacagim canim saol:) yesil sac ne guzel:)

      Delete