04 August, 2019

Pazar'lari pek severim #15


Selam Pazar'cilar!

Bir haftasonunu daha bitirdik dolu dolu degil mi?Saat aksamin 8'i ve ben ancak gelebiliyorum bloguma.

Sabah biraz gec kalktim yine sirt agrisi ile.Hemen Fred'i yuruyuse cikardim bizim sokakta.Tabii ki cikar cikmaz cok sevdigim komsulardan birine rastladim.O da kopegini yurutuyordu.Ben pijama ile yuruyuse cikarsam birisi ile karsilasmam muhakkak! Ayak ustu lafladik,kopeklerimiz koklasti.

Sonra hemen hazirlanip 11:15 yoga dersi icin yola dokuldum yeni aldigim kosucu sortumla.Kac yildir kendime spor aktivitelerim icin bir sey almamistim.Nedense yeni cicilerim icinde kendimi pek motive ve shik hissettim.

Anna'nin yerine baska bir hoca vardi,hatha yoga yaptik yine actik kalpleri,bolca aldik verdik nefesleri.Agac olurken gozlerimi kapatirsam dengemi kaybettigimi fark ettim.Bunun uzerinde biraz calismaliyim sanirim!

Donus yolunda kaldirimdan ikidir erik topluyorum,beni pek mutlu ediyor bu.Yine bu gun yollarima dokulmus beni bekliyorlardi!Mutesekkirim!


Akilli saatim bugunlerde en yakin dostum,ilham ve motivasyon kaynagim.Her gunku meydan okumami egzersiz konusunda tamamlamisim,gururluyum! Gelsin yeni hafta.


Eve gelince utu yaptim.Bu pantolunumu kardesime verecegim seneye yazin.Aramizdaki boyle paylasimlari cok seviyorum!


Nedense yillar sonra tekrar About A Boy'u izlemek geldi icimden.Terri'nin tarzi ve kiyafetleri beni cok mutlu ediyor.Tabii ki kendi hippi tarzini yansitan evi de.


Yillik DD krizim gelmis,arada izlemesem olmaz.Sanirim yillar gecse de bu blogda bu filme dair hissettigim coskuyu hep okuyacaksiniz.Ne zaman izlesem 9 yasinda,halasinin yeni gelin evindeki videoda bu filmi izleyen kucuk kiz gelir aklima.Belki de izledigim ilk ya da fark ettigim ilk yabanci yetiskin film.Kim baby olmak istemez ki.Kiyafetleri,hele o mavi hirkasi beni mest ediyor.Hele babasina yaptigi konusma gol kenarinda.Ahhhh Baby!!! Seviyorum seni ve senden bir parca tasidigima 41 yasinda artik daha da eminim!


Film bitmek uzereyken temizlik krizine girdim sanirim.Butun dvdleri cikardim ve annem usulu kovada su yapip toz almaya basladim.Mesudum! Bir seyleri halletmeyi seviyorum!

Gelen hafta super gecsin dostlarim,kolay,cabuk,dopdolu.

Bir de size bir Pazar sarkisi hediye edeyim.Hatta 2.

Some Kind of wonderful- The Drifters

Selale,Salih Yilmaz... bu sarkiyi kardesim gonderdi bu aksam...Canim memleketim,canim insanim.Ilk dinledigimde sevdigim sarkilardan oldu bu sarki.Belki benim gozler de hep selale oldugundandir!

Guzelliklerle kalin dostlarim.Iyi Haftalar!

3 comments:

  1. Bir şeyleri halletmeyi ben de seviyorum.. o yüzden tembelliği bırakıp , iç disiplinimi arttırmaya çalışıyorum. Harekete geçme eylemlerimi de blogumda paylaşmaya başladım. Bir şeyler başarabilmek için tavsiyelere ihtiyacım var. Edischar ın dünyasına beklerim...

    cokmusade.blogspot.com

    **

    ReplyDelete
    Replies
    1. halletmek guzel sey,hafifletiyor:) Ben de disiplinimi gelistirmeye calisiyorum,bazen gayet iyiyim,bazen hic degil:)

      Delete
    2. Bloga neden ulasamiyorum acaba?)

      Delete