01 November, 2019

Tesekkur Cuma'si #216


Selam Dostlar.Aslinda bu aksam yazabilecegimi dusunmuyordum.Saat 9'da yatak odasina geldim elimde sectigim kitaplarim ve gunlugum.Sonra yazsana Sibel dedim,ne guzel bir hafta gecirdin,unutma!

Cok sukur yine saglikla,normal standardlarda gecen bir hafta oldu.Is fena degildi,kimseyle bir sorun yasamadim,kimsenin negatif enerjisini uzerime cekmedim hatta fark etmedim bile.Dun aksam annecigimle konustum,gelince dedim dizinin dibinden ayrilmayacagim,gormek isteyen geliversin! Tek aktivitem hamam olacak kismet olursa.Unutma bu sozunu dedi anacigim.Unutmamak icin yaziyorum,unutursam siz hatirlatirsiniz olur mu?

Ekim ayi babamin,kardesimin ve Cumhuriyet'imizin dogumgunleri ile kutsandi.Isime alistim.hala ogrenmem gereken cok sey var ama oluyor yavas yavas.Icimde cok pozitif duygular besliyorum😄

Dogumgunleri demisken,IG'de 8 seneyi bitirmisim.Seviyorum.Takip ettigim insanlari sevk verici buluyorum.Takip ettigimi de beni takip edeni de elimden geldigince iyi secmeye calisiyorum.Yillardir takip ettigim IG'ciler var.Yeni yeni eklenenler var.Hala takibe takip isteyenlere sempatim yok.Bunca yildir kimseyi beni takip etsin diye takip etmedim,kimse de beni o sekilde takip etmesin.Arada takipten cikardiklarim var cunku insan degisiyor degil mi?8 sene once sevdiginizi,hala sevmek zor olabiliyor.IG'de bir nevi TV gibi,size iyi seyler katmayani kare icinde izlemenin bir faydasi yok.Ve kimisine bakinca,ben gercekten bagimli degilmisim.Bir ara bu korkuyla kapatmistim IG'mi.Gercekten paylasmak icin ask,heyecan duyuyorsam paylasmak istiyorum.Bakalim daha ne kadar IG semalarinda suzulecegiz.

AAA bir de tam bir senedir vejeteryan besleniyorum.Kendimi cok iyi hissediyorum ozellikle ruhen.



Evdeki minnak partilere,gelenlere mutesekkirim.Kendi capimda kokteyl yapmis suslemisim.


Kasarli tost yapana mutesekkirim.Bu tost makinede degil,tavada yapildi.Makine varsa zahmete degmez ama hos bir degisiklik oldu.


Anacigimin tarhanasina cok mutesekkirim.Canim tarhana!


Keyifle gecen egitim gunune mutesekkirim.Daha cok olmali boyle gunler!


Kek yap diyince kirmayip yapana mutesekkirim!




Dogal #flatlay'i karsima cikaranlara mutesekkirim.Hic suphesiz en sevdigim foto kompozisyonu bunlar!


Dylan'in modem ustune oturup bizi guldurmesine mutesekkirim.Cok alemsin be cocuk!


Eski is arkadaslarimin dusunup cicek getirmelerine mutesekkirim.

Cok sukur calisma gucume,guc veren sevdiklerime.sagligima.

Ekim ayinda sadece 1 kitap okuyabilmisim,eskisi kadar da cok yurumemisim yeni is yerimden sebep.Bolca tv izlemisim.Bakalim Kasim nasil gececek.Dilerim keyifle,iyi huzurlu,kolay.bereketli olsun.Yeni yil kararlarimizi uygulamaya koymak icin hala vaktimiz var😆😆😆Iyi haftasonlari olsun💓💓💓

2 comments:

  1. Hayatından güzel kareleri yakalayıp bizle paylaştığın için, içimizi ısıttığın için sana müteşekkirim Çilek Suyu Sibelciğim <3

    ReplyDelete