29 November, 2019

Tesekkur Cuma'si #218


Mutlu,hayirli renkli bir Cuma olmustur umarim dostlar.

Kara Cuma'yi renklendirmek,tuketim cilginligina yenik dusmemek elimizde.Insanlari ellerinde surekli alis-veris cantalari ile gorunce,aliveristen de iyice sogudum resmen.Sanirim buyuk bir magazada calismanin pozitif bir yan etkisi bu.Gerekli bulmadikca gercekten bir sey almak istemiyorum.

Bugun bir makyaj videosuna rastladim.Wawww dedim kadin yuzune o kadar cok sey surdu ki,insan bununla nasil yasar?Sasirdikca da videoyu izlemis bitirmis buldum kendimi😂😁Dogalliktan yanayim,oldugu gibi olmaktan,mumkunse en azini tuketmekten.Insanin yuzunde o kadar makyaj olunca nasil dogru duzgun sarilir.opusur kocaman merak etmedim degil.Sahsim adina ben cekinirim.O kadar cok sey sursem yuzume ay ne olur cok yaklasma,makyajim bozulmasin diyesim gelir!


Gecen haftayi atlamisim FUF'da(fank u friday).Ortaya karisik hemen yazayim ki unutmamayim,ne de olsa blog bana hep iyi geliyor.

Basta sagliga,sevdiklerime cok mutesekkirim.Elif Ece'ye bana cok tatli bir mail gonderdigi icin mutesekkirim.Yorumlariniz icin size mutesekkirim.Oyle kiymetliler ki😍

Benimle FT yapmak isteyen biricik Kuzey'ime cok mutesekkirim,resmen aksamima renk katti canim benim.



Sarap ne zamandir daha da cok gelistirmek istedigim bir alan,bu konuda bana yardimci ve destek olan,bilgilerini paylasan Debi'ye cok mutesekkirim.Ogrenecek o kadar cok sey var ki ve ben bunun icin heyecanliyim acikcasi.




Ev de kek pogaca yapabilecek malzemelerin her daim bulunmasina cok mutesekkirim.Birazdan yogurt-kek yiyecegim,Halamlardan gecmis cok sevdigim bir aliskanliktir kendisi😃

ha bitti ha bitecek Halide,son 20 sayfa


Ara ara yataktan gec kalkabilmeye,yatakta kitap sefasina mutesekkirim.


Markette karsima cikanlara mutesekkirim.Kirmizi mercimek unundan makarna,glutensiz.Ilk denedigimde cok begenmedim ama sonra salataya katinca limonlu,zeytinyagli daha cok sevdim.Saglikli her urun gibi bu da ucuz bir sey degil!



Canim cay! Varligina mutesekkirim.Bu sekilde cay demledigimde kendimi annemde,kardesimde hissediyorum,icime evime ayri bir sicaklik yayiliyor.Cay demlediysem,yavaslamak,durmak icin kendime izin verdim demektir.

Sevgiyle kalin dostlarim,super bir haftasonu gecirin💓

8 comments:

  1. Ay ben de senin adına karede buluna o canım güzel köpekçiğe müteşekkirim. Yok böyle bir tatlılık ya. Bal bal. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh Nevbahar,ben ona oyle mutesekkirim ki kelimeler kifayetsiz kaliyor.Bir kopecikten ne cok sey ogreniliyor bilmezdim!

      Delete
  2. Günaydın Sibel'cim. Sana da keyifli haftasonu olsun.
    Vallahi enfes görünüyor kek canım çekti resmen :)
    Bende geçen gün poğaça yaptım.
    Bu teşekkür yazılarına ve fotoğraf karelerine bayılıyorum.
    Sevgiyle öperim çok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Gulsah'cim.Cok tesekkur ederim,ne mutlu bana:)

      Delete
  3. Kekin kokusu burnuma geldi sanki. Yanında bir de çay! Var mı başka mutluluk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Buket'cim...Yogurtla da enfes,tavsiye ederim:)

      Delete
  4. Sana gelmeyi ozlemisim, onu anladim 💓

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaaaa evet ben de bana gelmeni,sana gelmeyi,sali gorusmelerimizi cokkk ozledim...

      Delete