22 May, 2020

Korona Gunlerinde Tesekkur Cuma'si #228



Selam,

Mutlu,hayirli Cuma'lar olmustur umarim. Yine arayi actigim biricik Tesekkur Cuma'si ile karsinizdayim.

En son yazidan beri mutesekkir olduklarimi kaydedeyim bayram ustu.

Her zamanki gibi basta sagliga,sevdiklerime,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim.

Paskalya'da bizleri unutmayip,hediye veren mudurlerimize,


Yine Paskalya doneminde,bu cikolatayi cok denemek istiyorum diye alan is arkadasima,


Eksi mayali ekmek yapmama sebep olan Martin'e...Ne diyoruz,ogrenci hazir oldugunda,ogretmen belirir ortada!


Kalifornia Leylagi diye gecen bu ciceklerin guzelligine...Otobusten inince karsiya geciyorum bu ev.Alt kat,bahcesi,kopegi oyle tatli ki.Bazen sahibesi bahcede gunesleniyor,kopek sakin sakin oturuyor.


3 haftadir bedava olan otobuslere..Ne zamana kadar bedava henuz bilemiyorum ama cok iyi geldi bu.Zira Korona gunlerini maddi acidan duzelmeye adamaya calisiyorum elimden geldigince:)



Ah canim sakayiklar,ruhumu sakitanlar!!! Varliginiza cok ama cok mutesekkirim,Yaradan'in bos vaktine mi geldiniz siz?



Turk marketinin varligina ve un bulabilmeye.Gercekten ne istersek karsimiza cikaran Allah'a sonsuz sukur cunku gercekten bir ara un bulabilecek miyim diye gerilmedim degil!



Suslu,mesajli pencerelere.Bu aralar bizim sokaklarda bolca gokkusagi ve oyuncak ayi var.Persembeleri de basta saglikcilar olmak uzere on planda calisanlari alkisliyoruz 8'de.Gecen hafta isten donus saatime denk geldi,pek gururlandim,alkislar esliginde yurudum eve dogru.Tabii tencere-kasik takilanlar da var.Kimisi gunun ne oldugunu bu aktiviteden anliyor:)

Aksam arayan Serap'ima..Su hayatta bana ilham veren cok kadin var ama Serap'im bir baska...Uzunca telefon gorusmesi sonrasi kalktim yemek yaptim resmen.Cok ozledim cok...

Korona Testi macerasi



Korona testi yaptirdik,cok sukur negatif.Bu da bir ani,macera.aktivite oldu bu gunlere dair.Cok sukur negatif.

Simdilik benden bu kadar.Gidip mutfagi toplayayim,ekmek yapmak icin isten kosarak geldim,bir keseyim bakayim nasil olmus.

Hepinize iyi bayramlar,iyi haftasonlari.Mesafelere ragmen gonuller bir,gonul gozunuz acik olsun❤.

3 comments:

  1. İyi Bayramlar, en güzel bayram mesajlarını okumak ve değerli yorumlarınızı almak üzere sizi blogummda görmekten mutluluk duyacağım.

    ReplyDelete
  2. Müteşekkir olmayı korona döneminde öğrendim, daha doğrusu bunların farkına varmayı ve defterime yazmayı deneyimliyorum. Yanına bir de "an"da kalmayı başardığım ve doya doya yaşadığım anlarımı ekliyorum. Mutluluğun formülü belki de :)

    ReplyDelete