31 May, 2020

Pazar'lari pek severim #33



Selam,iyi aksamlar.Umarim guzel gecti gununuz.Benim icin tuhaf bir gundu...

Sabah 5'te gozlerimi actim,sacmala Sibel,zibar dedim,7'ye dogru yeniden uyanmisim.Ogluslari besle,firini isitmaya al,kahveni ic,yatakta biraz oku derken ekmegi firina verdim.Sabirsizligimdan tam sogumadan yariya kestim.Firin derecesine karar kilmaya calisiyorum,sanki biraz daha dusurmeliyim ya da isitmayi 1 saat yapmamaliyim.Ilk gunlerde daha kisikta pisiriyordum,ikidir yuksek isida gayet isinmis firinda.Neyse deneye deneye oturtacagim insanlah.


Saat 12'yi gosterdiginde ben sanki cok sey yapmis gibi hissediyordum ve ne kadar da uzun gun diye soyleniyordum.Bir keyifsizlik vardi ustumde,yatagi degismek uzere setini cikardim,hala havalaniyor.Bir dolu bahce programi izledim,sevke geldim.Icim hala ferahlamadi,yikanip Turk markete gitmeye karar verdim.Nasil da ters is yaparim? Bir de suslendim,rimel surdum zira ruh halim tipime yansiyordu,kelebekli sallanan kupelerimi taktim.Kardesimin yaptigi.


Turk marketten aldiklarim,ne kadar da yesil.Gelir gelmez hepsini sirkeli suya bastim.Enginar,erik yumusak,rensiz ve tipsizdi.Almadim.Bunlar sadece bir kac gun idarelikler.

Yuruyus,gunes,ruzgar iyi geldi.Sari atletimi giydigime sevindim,altima da salvar.Yururken anneme benzemeye basladigimi dusundum,havalar isindikca kollu seylere gelemez oluyor gibi hissettim.Bolca bahce dikizledim,hatta karsima cikan hanimlardan biri bana gulumsedi,ben de selam dedim.

Eve gelir gelmez cantalari kapiya biraktim ve yapraklari susuzluktan salmis ortancalari yikamaya (evet resmen yikadim)  gittim.Bir daha arayi bu kadar acmayacagim diye kizlara soz verdim.

Aksam yemegi

Aksam yemegine son anda verdigim kararla firinda makarna yaptim,yanina da kasik salatasi.Icine bolca maydanoz,nane.Guzel bir yemek oldu.
Birazdan zorla ayarlayabildigimiz supermarket alis-verisi gelecek.

Yarin her sey daha bir normale donecek.Yeni normali simdiden sevmiyorum acikcasi.Magazada yapilan degisikliklerden pek haz etmedim.Bir seyler birbirine uyum saglamiyor sanki,hani bir seyler duzeltilmeye calisiliyor ama bir tarafi duzeltirken sanki baska seyleri bok ediyorlarmis gibime geliyor.Herseyin hayirlisi olsun.buna da alisiriz herhalde.Herhalde degil kesinlikle.

Belki de artik Corona basligi altinda yazilarimiz olmayacak.Olmasinda zaten.

Corona'da kazandigim tek sey eksi mayali ekmek yapabilmek oldu bir de corona adindaki telgraf cicegim omurluk hatira.

Negatif degilim ama insanlarda cok bir degisiklik olacagina inanasim gelmiyor,umarim yaniliyorumdur.

Hepimize saglikli,mutlu gunler diliyorum.Hos gel Haziran💓💓💓

No comments:

Post a Comment