02 May, 2020

Corona Meydan Okumasi 15&16


Selam Dostlar! Rotarli da olsa yine bir meydan okumayi bitirmeye kararliyim.

Oyle bir hafta gecirdim ki,su an evde oldugum icin kalbim pit pit atiyor.Bulutlar ahenkle dans ediyor,az once bahceden geldim.Yildiz ciceklerimi kurtarma operasyonu icin inmistim,diplerine yumurta kabugu koydum,saksidan cikartip topraga diktim patateslerini.Komsu ile karsilastim,hayret ki konuskanligi uzerindeydi.Sonra anacigimla konustum,keyfi yerindeydi cok sukur.Sabah eksi mayamin artanlarini degerlendirmek icin uydurmasyon bir sey firina verdim,keske biraz daha tuz atsaymisim.Bir nevi tuzlu kek oldu ama peyniri az olmus.Velhasil guzel bir gun oldu.Blogu da yazdim mi,okuma faslina gecebilirim.



Benim utopik hikayem ya da dunyam nasil olurdu?

Cok klise belki ama gercekten cok tatli,pozitif,ruhen zorlamayan,insanlarin sevgi-saygi-empati ucgeni arasinda mutlulukla yasadigi,emeklerinin karsiliklarini aldiklari,hayvanlarin,doganin eziyet gormedigi,uretkenligin hat safhada oldugu,sinirlarin kalktigi,kimsenin dinin,cinsel tercihin,kocanin isi gibi sorulari sorma geregi duymadigi bir dunyada yasamak isterdim.Bir de oyle bir makine olsun ki bu dunyada uzaklari FT gibi yakin etsin,isinlanalim.Mesela konusurken zirtttt diye kahveye anacigimin yanina gidebileyim bir nevi Westworld'deki holigram insanlar gibi.Ayyy hayali bile guzel,kim bilir belki biri bunu gerceklestirir,sonucta yillar once FT diye bir sey olacagini hayal bile etmemistim.Ingiltereye ilk geldigimde kulubeden aradigimi,ya da kart araciligi ile daha ucuza aradigimi hatirlarim.2001'den bu yana neler degisti? Gelecek 20 yilda kim bilir neler olur?😄😊😊😊

Ezgi'cigim meydan okuma nasil gecti merak ediyor? 

Gecikmelerimden dolayi cok dahil olamadim gibi hissettim acikcasi.Zaten bu yuzden basta katilsam mi katilmasam diye dusunmustum ama iyi ki katilmisim diyorum.Yine cok tatli bir renk oldu blogosferde,sizleri okumayi seviyorum.Sorular degisik ve cevaplamasi keyifliydi.Belki boyle meydan okumalari 3-6 ayda bir yapmak gerek ki ruh birlikteligi artsin.Iyi ki var blogum,iyi ki sizler de varsiniz.Tesekkurler Ezgi'cigim.Iyi ki varsin.Ben simdi sirayla okuma listemdekilere tiklayacagim.Keyifli haftasonlari,mutlu huzurlu bir Mayis olsun dilerim.💓💓

6 comments:

  1. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ne iyi ettin sibel'cim seni okumayı çok seviyorum, meydan okumada birlikte yürürken mutlu oluyorum..
    Ve ütopyana beni de al <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayyy almaz miyim Ezgi...Ne de olsa renk sart:)

      Delete