06 February, 2019

Subat Ayi MEYDAN OKUMASI 6.Gun



Merhaba 6.gun.Merhaba dostlar.Yine bir is donusu aksami,gec de olsa karsinizdayim.Saat neredeyse 22:00.

Ezgi'cigimin bugunku konusu muzik:Bugun liste gunu,soyle bir dusun,tekrar dinlemekten vazgecmedigin 7 sarkilik bir liste hazirla.


Ne yalan soyliyeyim sanirim muzik konusunda biraz tembel bir insanim ben hani oyle asiri "cool " kesiflerim yoktur,genelde sarkiyi hatirlarim ama sarkicilari,hele ki yenileri pek bilmem.Ilk tinida sarkiyi ve sarkiciyi ya da muzigi taniyan,muzik kulturu cok genis olan.her telden muzikten anlayan insanlara hayranimdir.Ben genelde radyo dinlerim,sarkilar cogunlukla tekrardan ibaret olur.

Yillardir kendimde fark ettigim,muzik dinleyesim geldiginde genelde hep bildigim,eskiden de sevdigim sarkilara donuyor olmam.Spotify hesabina biri girip,iptal edince hesabi,sonradan yeniden acinca yukledigim ve beni baska yerlere goturen sarkilarin cogunlukla yine o zaman sectigim sarkilar oldugunu gormem bu konuda biraz zayif oldugumu hatirlatti.Muzik konusunda ufkumu daha cok acmaliyim bence.

Dinlemekten vazgecmedigim,her zaman ruhuma dokunan,kendimce klasiklerime gelince:

  1. Gloria Gaynor,I will survive
  2. Cold Play,The Scientist
  3. Lily Allen, F... you
  4. Caro Emerald, A night Like this
  5. Nelly Furtado, Te Busque
  6. Sezen Aksu, Haydi Gel benimle ol
  7. Baris Mnaco, Anliyorsun Degil mi?
Hepimize melodik gunler diliyorum,hic beklemedigimiz anda sevdigimiz sarkilar calsin,onlara dilekler tutalim,dileklerimiz gercek olsun.Muzik ruhun gidasidir😀😉

18 comments:

  1. Coldplay'i sonunda birinin listesinde gördüm... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim bir gun canli canli dinleriz Tuly:)

      Delete
  2. o vakit amin diyorum dileğe

    ReplyDelete
  3. Listeyi not aldım hemen youtubeden bakayim

    ReplyDelete
  4. süper gidiyor bu meydan okuma.....

    ReplyDelete
  5. Müzik konusunda ortak noktamız gerçekten çok Sezen Aksu hariç :) diğerlerinin tümünü bende severek dinlerim hep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAAAA Sezen benim ilk asklarimdan.Halimn kasetiyle kasetciden cikisini dun gibi hatirlarim:)

      Delete
  6. Çok güzel liste, The scientist benim de favorilerimden

    ReplyDelete
  7. merakla sonunu getirdim . Baya eğlendim valla okurkenn :))) Şarkılara ada bayıldımmmm :))))

    ReplyDelete
  8. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    ReplyDelete