13 August, 2008




ahmakkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!

bendeniz...sirilsiklam oldum bugun yagmurda.eve donerken...ay ben inadima ........hos o saatten sonra otobuse binmenin de bir manasi yoktu,hele o vicik vicik ses yok mu ayakkabilardan cikan...resmen, tabir-i caizse kicimdan cikti su,semsiyem olmasina ragmen...neyseki pantolumu degismisim,yoksa pantolonsuz kalicaktim yarin icin,ise giderken..malum utuler hala yatiyorlar sepette....

bugunlerde renkli ayiciklar gibi bulutlarda yasayasim var..benim rengim kirmizi olsun,uzerimde de cilek olsun....kelosh da mavi olsun,uzerinde balik olsun,kardesim sari olsun,uzerinde papatya olsun,bir arkadasim,inekli olsun,beyaz uzeri...baska kimseye renk ve motif bulamiyorum,onlar da kendileri secsinler artik....oyle yasayip gidelim,hep sevgiyle,huzurla,pembe bulutlarda....

bu arada benim iki adet var carebear'im..biri yavruagzi,digeri pembe...hatiralari ayridir,hani bana nasil verildigi falan...cok romantik olmustu ozellikle sonuncusunun..ilki ayrilikti,sanirim ikincisi kavusma oldu.....

donuyorum ve ben gidip yemek yapiyorum...makarna sosumdan kalan biraz sebzemle,patatesimi karistiracagim,en acilisindan,sicak sicak yiyecegim....ekmek de banicam bugun,olacak 5 dilim ekmek,bir gunde...sonra da salak salak yuru yagmurda siril siklam ol,neye yaradi bu simdi.....

iyi olun,bulutlarla suzulun.....

No comments:

Post a Comment