26 August, 2008


hadi konusalim....

kanimca bugunlerdeki hayatim,mutfagimdan daha keyifli ve renkli,paylasmaya deger..o yuzden pek yemek yok ne zamandir....pisirilenler hep ayni seyler...

  • bu aksam degisiklik olsun diye zeytinyagli kabagimi firinda pisireyim dedim,bir haftadir dolapta duran,ilk defa aldigim beyaz kabagim....icine de kahverengi pirincimden koydum,bitsin artik diye,yaklasik iki senedir duruyor cilekli kavanozda,daha cok corbalarda kullaniyorum..bir saatte pismedi gozunu sevdigim kabak,pirinc de..sonra aldim tencereye,hala pisiriyorum,beyaz kabak,yesil kabaktan daha mi gec pisiyor?bu tecrube ile onu mu ogreniyorum.....
  • bu sene yedigim en guzel cilekler bunlardi....Kent urunu imis...
  • otobusten indim,cit arkasi,pislik icinde bogurtlen caliliklari gordum,guldum..yanimdan gecen salak salak bakti bana...ne yapayim cokkkkk uzun zamandir gormedim dalinda bogurtlen,toplamadim taze taze...caldim hemen bir kac adet,goz hakkim diye..ama yetmedi,keske koydeki gibi uzunca toplayabilsek,karnimiza agrilar girene kadar yiyebilsek...dalindan birseyler toplamayi ozledim ben...
  • havalar serin,sonbahar gibi..buna yakisir siyah kahvem,siyah cikulatam yanimda....sefam olsun..
  • uzunca,dede hirkalarini cok sevdim ben,hem kic kapatiyor,hem de gobek...
  • isyerinde de evde de tadilat var..bizde kucuk capli...badana...her yer darmadagin,hersey oturma odasinda..ayakkabi kutulari icinde kaybolmak uzereyim..
  • hayalimizdeki tv'ye kavustuk ama sky atliyor,tamirci gelmeli..
  • bu aralar cok biskuvi yiyorum,yanina sutlu cay..her zaman bir numarali biskuvim olucak kendisi....bir de eti burcak severim,tutku severim..ama bunun yeri,caya banmalik cok ayridir cok...icelande,bence neredeyse aynisi yapiyor,daha uzun pakette...
  • gecen hafta arkadasimin evine hirsiz girdi cok uzuldum...neyseki ucuz atlattilar,kardesime dokundugu kadar dokunmamis onlara....
  • yukaridaki mum,burdan,canim Dim'cim'in hediyesi...enfes kokuyorrrr,gercekten kaliyor ertesi gune oturma odasinda kokusu....hindistan cevizlisini istek listeme aliyorum hemen..thank u darlinnnnnnnnnn,ur loved,very muchhhhhhhhh..
  • bu arada avon'un hindistan cevizli ve muzlu dus jeli ve kremi cok guzel..seviyorum bu meyvenin kokusunu ben cokkkkkkkkkkkk....
  • anahtarimi hep kapda unutuyorum,allahtan,iyi komsularim var,kendi kapilarini acmadan bana haber veriyorlar..bir gun iceri birisi girecek,bu kadar kibar olmayacak allah korusun....
  • is ayni,seviyorum ama bazi hemcinslerimi tokatlayasim geliyor bazen,cok kabalar,cokkkkkk.....
  • haftasonu ikea gezimden yine cok keyif aldim...kelebekli perdem var artik,acik renk...
  • mutfagimi toplamayacagim,cunku Curious George'u izleyesim var..
  • keyifli bir hafta ortasi diliyorum..persembe burdayim insanlah...

No comments:

Post a Comment