12 August, 2008


agustos halleri....
  • isten eve yuruyerek geliyorum bu hafta,otobus kartimda,£7 kar etmis oluyorum,az mi...degil,every little helps..hem egzersiz de oluyor,belesten...
  • bugun gelir gelmez,attim kendimi koltuga,tansiyonum ya iniyor,ya cikiyor,ben ikisi arasindaki farki hala bilemiyorum...cok tuzlu yiyorum...yoldan yukari yururken,bir sise ayran,bir paket cubuk kraker,bir adet muz,bir paket de balik kraker goturdum zira...dolayisiyla,koltukta,gozlerim acik sizmisim...kolumu kaldiramadim,sonra kendimi toparladim neyseki...
  • kendimi toparlayinca,camasirlarimi toparladim,goruyorsunuz,yukarida....utulenmediler yaklasik 2 haftadir,3 makine camasir..neyseki onluklerimi utulememe gerek yok,tuy de tutmuyorlar..idare ederim bu hafta..annemle konustum,erik receli yapmis,bosver bu aksam utuleme dedi...ohh canima minnet,tembellik konusunda da destege ihtiyaci var insanin....



  • en sonunda, turkcesini bilemedigim,rengine kurban oldugum,canim meyvem blueberry'me kavustum cok sukur...bromley'de tezgahta gecen yila kadar £1'e satarlardi,bu sene cok pahali gelmis amcamlara.o yuzden almamislar satamazlar diye..marketlerde de oldukca yuksekti fiyati,ama gecen pazar indirime girmis,£1 olmus,hemen kapar,kitir kitir yerim...muffinini,starbucks'daki cheesecake'ini de cok severim zaten....
  • cmt gecesi 5,5 yil sonunda ilk kez disari ciktim,ozel bir dogumgunu daveti uzerine...tasima aracimiz,hammar'di..boyle mi yazilir ki...yanimdaki gencecik,erkek delisi kizlari gordukce 30 yasim icin sukrettim....regent str koselerinde bir adet absulate ice bar varmis(yeni ogrendim varligini),oraya girdik bir sure..kendimi james bond filmindeki gibi hissettim...kucucuk bir yer,her yer buz..tuvaletini merak ediyordum en cok,megerse o kisminda yokmus,bolunukmus buzlu kisim dogal olarak...buzlu kisim disi guzel,garsonlar hos..fiyatlar yuksek...dekorasyon cool..bir daha gidermiyim,gitmem..tecrube idi,yasandi gecti...
  • ondan sonra gittigimiz gece kulubunde ben katil olacaktim..deli etti beni sulukun teki..ben anlamiyorum bu adamlari,hayir diyorsun,evliyim diyorsun,sanki evet diyormus gibi,devam ediyorlar yaw...vallahi yumruk atmamak icin burnunun ortasina, zor tuttum kendimi...alkol,milleti sapittiriyor cidden..diyiceksiniz ki gitme....yani boyle uyuzlar yuzunden,arada da cikmiymiim kurtlarimi dokmeye yaa..ama onlarda da kabahat yok ki,ne kizlar var,gencecik yaslarinda,illaki birilerini goturcem diye cmt gunu disari cikan..allahim sen koru,kucuk kardeslerim var,yiyenlerim olucak..akil fikir ver sen bu yeni nesile...
  • bir de oyle sexy falan giyiniyor olsam anlarim,gayet leydi buluzla kot var ustumde...ama yok,kiminde lazer isinli goz var kardes,hemen gorebiliyorlar ne var ne yok icinde...sonrasinda da ciktik zaten,temiz hava bol gida,ben uyurarak geldim eve zaten..bir daha boyle bir gece yasarmiyim bilemiyorum...
  • dun aksam,kepekli spagettiden,sebze soslu yapiverdim,kalmis sebzelerimle..bol aci kattim,teneke domatesten sos yaptim kendisine..pek yakisti,tabiiki yogurtla yedim de yedim...
  • bu aksam yemek yok,yapasim yok...meyve var atistircak...bir de soya sutu ictim,hala tokum....patatesim var haslanmis,salata yapilmali,kac gundur buzluktan cikardigim milfoyum var,ne halde acaba...aklimda yapicak bir dolu yemek var ama yapasim yok....
  • simdilik bu kadar...optummmmmm

No comments:

Post a Comment