27 August, 2008


daginiklik hat safhada...


bugun yolda gelirken aklima geldi,cantamdan bahsetmek.o kadar agir ki her zaman,hayatimdaki yeri kadar dolu ki,yer vermeli idim diye dusundum...herkes hep sorar ne tasirim cantamda diye..ne tasimam ki....sabah ise giderken biraz daha bostur cogu zaman,aksam gelene kadar dolar,ya da benim yorgunlugum iyice agirlastirir onu...yukarda gordukleriniz icinde cep telefonum ve anhatarligim eksik,hatta iki anahtarlik,ev ve is,bir de Dim'cimin evinin anahtari,ayda bir kere,kopegini yurutmek icin.(o da ayri renk hayatimda Chanelle....)

benim bu mavi cantam,uc senedir,beni hayal kirikligina ugratmayan,bi yeri yirtilmayan,cirtlamayan,tek canta oldu..o kadar cantalar aldim,hep buyukce,ama en guzeli kendisi cikti...topshop'da bundan sonra bu kadar dayanikli bir canta yapti mi bilemiyorum,zira oyle gunluk kullanabilecegim,doldurup da cosabilecegim bir canta almadim mavilimden sonra...

bazen kendimi,kolejden eve gelirkenmis gibi hissediyorum,bir kac cesit ingilizce ders kitabi,workbooku,hepsinin 6sar ortali defterleri,vs ile dolardi ya cantalarimiz,bir de bir kalem yetmezdi,teneke kalemlikler icinde olurdu bir-kac cesit...aynen bakiyorum,cantamda 3 adet kalem var,bir de minicik at kuyruguma sIKISMIS kalem var kafamin tepesinde,arada unutuyorum bu bollukta kalem nerde kalem nerde diye gun icerisinde...

elmalar,kafe icin elmali pay ufalamasi olucaklar-bakiniz arsiv- bir de canim puskuuut istemisti,hemen ugradim TFCye hem ayranimi aldm hem pusskuutlerimi..ilham var sanki icimde onlari degerlendirmek icin yarin..bakalim ne sacmaliycam,gorecez...

bu arada Curious George cokkkkkkk keyifli idi..okuyun cocuklarinza,izletin,beraber izleyin,gulun,keyiften mayisin,mest olun..ben cok sevdim....


son olarak,dun aksam,pismezzzzzzzz dedigim kahverengi pirincli beyaz kabagim cok guzel olmus,pismemis firinda,sonra ocak ustune aldim,neredeyse 1 saat daha pisirdim..ama dereotu az geldi,nasil unutmusum almayi,kurusu ayni tadi vermiyor ki....yanina da kisir vardi,kelosh icin,hem aksam yemegi,hem yarin oglen yemegi olaraktan....

kisa gunun ozeti bu kadardi...cantalariniza iyi bakin,goturmesinler birsey iclerinden..bu arada benimkinin de agzi hep aciktir.....

iyi kalin,iyi olun,iyilik sacin...az kaldi haftasonuna...

No comments:

Post a Comment