17 August, 2008


baslik aklima gelmiyor....


cunku ozellikle bahsetmek istedigim bir sey yok....bu aralar cok kotu ruyalarim,ruh bozucu,tecavuzler falan var iclerinde...ruya yakalayicisi da etki etmiyor,zaten edemez,yatak basinda degil ki..atasim var onu aslinda,fazlalik yapiyor....ama anisi var,biraz daha bikinca belki...


bu haftasonunu,aval aval dolanarak,yayilarak gecirdim cogunlukla..iki gun ust uste off olmak cok iyi geldi....perde bakindim,mobilya bakindim,yine ikea'da karar kildim-k..tavandaki eskimis kagitlari soktuk,su evleri nasil yapmislar zamaninda ya,sanki sunta gibi...bir dokunuyorsun,deliklerden beton akiveriyor cidden....bazen tavan ustume cokcekmis gibi geliyor,daha once olmamis degil hani...bir de catida onca fazlalik var,onlar belki cokertir,allah korusun..

cok aliveris yapasim var..gazetede alis-veris kolik bir hatunu okudum,valla amma cok borca girmis o yuzden,psikologlar alisveris krizi geldiginde,gidin hafif egzersiz yapin diyorlar....hayatlari degismis,degismekte olan insanlar daha ck etkilenirmis....benim icin donem farketmiyor,hep alasim var gerci....her zaman da alabilicek birsey bulabiliyorum,gerekli gereksiz...simdilik bahane,tadilat...iki hafta sonra kelosh'un dogum gunu,ondan sonra tr tatili...az mi sebep,az mi bahane...nappim ben boyleyim,hep boyleydim,degisemiycem ama kontrollu olucam,arada basarabildigim gibi....bu arada dun magazalara baktim da,o kadar ekonomik kriz vs deniyor,herkez cildirmis gibi aliyor...inanasim gelmiyor bazen o haberlere....

bunun disinda gecen gunku utulerimi bitirdim....bugun de evimi toparladim,hala yemek yapmadim...gecen gun haslanmis patatesle karistirdigim kalmis sebze sosum,pek guzel yarastilar,hint usulu alu gobi gibi oldu...bu haftada bir dolu sebzem var pisiricek,bildiginiz seyler,fasulte,kabak,bir de endeviz aldim,hayatimda ilk kez salatasini yapacagim,en basitinden..

izlenen filmler bu haftasonu...waitress....benim tipik sevdigim filmlerden,romantik komedi....seviyorsaniz,izleyin,eglenin,belki biraz da aglayin....digeri de we own the night,sahsen sevdigim Joaquin Phoenix ve de Eva Mendes icin izledim ben filmi,idare eder,aksiyonumsu bir filmdi....sirada izlemeyi 4 gozle bekledigim baska bir film var,izlemeden,eminim sevecegim diye soyleyebilirim simdiden...

simdilik bu kadar....onemli bir gelisme olursa haberdar ederim sizi dostlar..iyi bir hafta gecirin,sicaklarda erimeyin....optum.........ps:londra serinlige ve yagmura teslimdir kiskandirmak gibi olmasin :p)...

No comments:

Post a Comment