03 August, 2008


simariklik haftasi sonu


gectigimiz hafta pek simardim,simartildim..

  • iki gun off olmak zaten beni ruhen simartti,bende abarttim,her sakin gunde hadi ben gidiyorum oldum,1 er saat de erkenden ciktim cogu gun...ohhhh sefam olsun,param azalsada,olsun valla ruhuma iyi geliyor,bu guzel havalarda...
  • sevgili arkadasim bana cok guzel kokulu losyonlar almis,parlatiyor birde,kendimi tam hatun gibi hisetmeme sebep oldu,ne yalan soyliim..sagolsun,cok verici kendisi cok,herkese karsi...
  • bende kendime lush'dan cilt sabunlari aldim,kelosh'a pembe yildizli banyo sabunu....ur my star demisim oldu,en kokulusundan...benim icin orasi kokulu sekerci gibi,doldur sepetini ohhh,kok mis gibi..bir de ne guzel el yapimi,cevre dostu dukkan,o yuzden eksta sevgim var kendisine su memlekete ayak bastigim yillardan beri..
  • sonra icine mutluluk fotografi koymak uzere gordugunuz cerceveleri edindim,en cok bunlari sevdim o kadar yer baktiktan sonra...digital dunya ne kadar gelismis olsa da benim icin,cercevelerin yeri cok ayri,hep dolu olucak evim boyle guzel karelerle....bos duvara yer yok asla....
  • zara'da ve topshop'da iki adet kaban begendim,pek leydi tarzinda...sadece uzun hirka almakla yetindim simdilik...sonbahari iple cekiyorum....
  • bu hafta disarda cok yemek yedim,o yuzden cok sisman hissediyorum...onumuzdeki hafta saglikli bir hafta olucak umarim...
  • kylie'nin konseri cokkkkk guzeldi..kendisine tekrar tekrar hayran kaldim..fikir fikir dans ediyor ,sanki o kadar seyi yasamamis gibi...oldukca tepede oturuyorduk,ben hafif capli bir atak gecirecektim...kelosh dedim,sakin dans etme,ucarsin falan,otur oturdugun yerde..bende hic kalkmadim,acil ihtiyac disinda..onlerde otursaydim da gorus mesafem ayni olucakti,pek goremiycektim bu mini boyla zaten,zira herkes ayakta oynuyor,gwen'de oyle olmustu:(
  • yeni bir telefonum var artik,en sonunda...yetiskin telefonu,cilek milek asmiycam orasina burasina artik....rengi kirmizi,ayni ojelerimin tonunda...cok karisik bir telefon,aslinda benim beyin kapasitemi asiyor ama ogrenicegiz temelini en azindan,zaten her telefonu oyle kullanmam mi ben..ac,kapa,cevap ver..msj at o kadar....belki bunla bloggin yapabilecek kadar gelistiririm kendimi...kim bilir...ben gec ogrenirim zaten...
  • elvis sari karanfillerimden yedi,kustu simdi..alem kedi yaw...
  • cokca bogurtlen yedim,ellerim kipkirmizi oldu,ozlemisim koyde ya da yazlikta bogurtlen topladigim gunleri,ama toplamadim,aliverdim en ucuzundan
  • unutulmaz bir film izledim..sizde izleyin..aska daha cok inanin..askin nelere kadir olduguna bir kere daha gordum,filmde olsa..kadin oyuncu su gibi zaten,masallah....nasil bekler bir erkek sevdigini,51 yil,9 ay,4 gun..o arada da ama 600 kusur hatunu goturuverir tabii....manzara da guzel,sanatcilar guzel...ispanyol aksanli ingilizce pek sexy...daha ne istenirki bir filmden..gabriel garcia marquez'in kitabi...bakiniz....
  • bir de 27 dresses'i izledim.idare eder...sirince,tipik ask filmlerindendi...
  • gecen hafta diger boleyn kiz'ini izledim...bende o donemde yasamak istedim,o krala asik olmak falan..ama kitabi daha surukleyici,film kisa ve net kesilmis gibi....
  • kisaca dostlar,bu hafta sonu ben aska doymus olaraktan yeni bir haftaya basliyacagim...dilerim sizde guzel bir haftasonu gecirdiniz....kendinize iyi bakin...doyumlu olsun haftaniz...

No comments:

Post a Comment