14 January, 2010



bazi filmler var,sanki izlememek gunah gibi...hatta oyle ki,korsani var bende,istersen getireyim diyene insanin elinin tersiyle vurasi geliyor ne yalan soyliim..hayal gucune,onca emege gunah degil mi...zaten bu film illa da 3D izlenmeli...oyleki tami tamina dalasiniz o dunyanin icine...oyleki kimi yerde kursunlar yuzunuze geliyor gibi hissetmelisiniz,hatta ziplayabilirsiniz de:0)

ben mesela, yuzumde oyle fosforlar olussun istedim,o fosforlu sularda yuzmek istedim izlerken filmi...kelosh ciktiktan sonra bende o insanlardan biri olmak istiyorum dedi,uzun ve ince:0)

boyle iste,biz cok sevdik...siz de izleyin isteriz acikcasi...

sevgiyle kaliniz...

artik valiz hazirlama zamanidir...

5 comments:

  1. Bizde cok begendik ve arkadaslarima durmadan tavsiye edip duruyorum :))

    Yolculuk var sanirim, kolay gelsin, iyi yolculuklar....

    ReplyDelete
  2. ayse'cim cok saol...bende bende herkese anlatiyorum valla.ille izlemeliler diye:)

    ReplyDelete
  3. sende miii...galiba zorla gidicem artik :)

    ReplyDelete
  4. Yollara düşme vakti geldi demek.. Nasıl heyecanlısındır şimdi sen! Şimdiden iyi yolculuklar canım.

    ReplyDelete
  5. ayci'cim pisman olmiycaksin inan ki..

    sibel'im sorma,heyecan dorukta...

    ReplyDelete