04 January, 2010


hosgeldin yeni yil...


yeni yil bizlere kutlu olsun..simdilik oyle cok heyecanla anlatabilecegim,paylasabilecegim birsey yok..hee az once minik kedimin kuyruguna bastim,ciyakladi,cok uzuldum..kiyamam ben ona,zaten beyni biraz bozuk Dylan'in...kafasi da titrer ara ara...

Ejderha dovmeli kiz'i okumaya basladim birde...

iki hafta sonra istanbul'da olacagim..valizim dolu bile,defne'me aldiklarimla...simdilik en buyuk heyecanim bu..birde gol kenarinda olmak istiyorum bu yil mumkunse...soyle bol yesillikli..bol yuruyuslu...temiz havali bir yerde,bir kac gunlugune de olsa...

kursumu bitirmek istiyorum..bir de yeni bir is istiyorum...soyle bir kac supriz olsa,ben cigliklar atsam sevincten,en cok bunu istiyorum sanirim...

cok acikmamak istiyorum...ama soguktan bugunlerde hep acim:(

fotografta gordugunuz benekli peynir,wensleydale peyniri,icinde yaban mersini var..yumusakimsi...tatlimsi...ilk defa deneyip de sevdigim bir peynir..sanirim en cok ben ve yeliz sevdik bu peyniri..stilton'u cok sevdigimi soyleyemiycem,fazla kokulu ve sert benim icin..hatta brokoli ile corbasini yapmayi dusundum,soyle bir agiz yokladim,sanirim ne benim ne de cevremdekilerin sevebilecegi bir corba olucak..ziyan etmiyeyim dedim...

bu aralar beyaz peyniri kayisi marmeladi ile yemegi seviyorum ben nedense...

cok peynir yememeli yeni yilda...

super bir ay diliyorum...

11 comments:

  1. ne değişik bir peynirmiş.bede hep açım:))

    ReplyDelete
  2. zeytinli peynir gibi...yaban mersini :)

    ReplyDelete
  3. sibelcim
    porridge ye sabahlari hem tok tutuyor hem sicak hatta pekmez bulabilirsen (ben bi ara tescoda bulAbiliyordum) hr gun bir iki kasik ic ya da porrige kat ya da bal seker yerine.
    ya valla ksikandim simdi benide koy valzine nolur please please!!!
    sibel gel biz bi is kuralim ya bende biktim valla bu isten aman nolcak halimiz
    biz sanirim haftaya tasiniyoruz bu arada insallah yani artik tasinamazsak atcam kendimi kopruden :)
    by the way have you tried Boursin Garlic chesee you may be like this?
    xXx

    ReplyDelete
  4. funda'cim soguktan.olsun ye sende benim gibi,baharda veririz kilolari,zaten burda donuyoruz,yemesek iyice donariz:)

    ayci'cim beyaz peynir ve siyah zeytin uyumuna asigim ben kucuklugumden beri:)

    selam gulsum'cum:0)bir ara bende porrridege takmistim,balla cok iyi geiyordu,bu aralar kahvalti duzenim de yok oyle eskisi gibi..saldim cayira mevlam kayira,atistir duruyorum belki ondan acim gun icerisinde..bu arada boursini denemis olmam mi..cok severim..bu da onun dokusunda,belki biraz daha kati,ama krakere surulebiliyor...hadi tasin kusum,baharda geliyoruz soyliim:) gule gule oturuna...atlamak falan d ayok oyle,olucak en guzel zamanda olucak:)

    ReplyDelete
  5. Valla bacım ne peynirler eydim tatilde sorma sizler çok şanslısınız biz ancak şarkütelerde türevlerini bulabiliyoruz :( nice senelere canım mucx

    ReplyDelete
  6. ay yasasin bak soz verdin baharda geliyosun o zaman:))))))

    ReplyDelete
  7. Elle guzeli seni,afiyet olsun,yarasin...cesit cesit sorma gitsin..ama ozel gun icin bu kadar cesit iyi bence,yoksa guzelim beyaz peynirim ve cheddarim yeter de artar bile..mucx...

    gulsum'cum ben verdigim sozleri gecde olsa tutarim..elimde ev hediyem yanimda keloshum,trenden inip geliyoruz..ama oncesinde sen geliyosunya london'a:)xxx

    ReplyDelete
  8. doğu illerinde yaygın olan otlu peynire benziyor.

    ReplyDelete
  9. S.A.K'cum evet stilton oyle,bize van'dan otlu peynir gelirdi,buna benzerdi ama ben hic merak edip de tadina bakmamistim kucukken...benim icin fazla agir ve kokulu bir daha yemem sanirim...

    ReplyDelete
  10. büyük yanlışa düşmüşsün hocam, van'dan size otlu peynir gelmiş sen yememişsin. görüntüsü gibi düşünme yada kokusu gibi, onu yerken gözlerini kapat koklamamaya çalış :)

    ReplyDelete
  11. :) bir daha gelirse belki denerim,sen dedin diye cidden...goruntusu hp itici gelmistir bana da ondan..ama soz deniycem,deneyince de seni anicam...

    ReplyDelete