12 April, 2010

kek yapmayi seviyorum


kek yapmayi seviyorummmmmmmm....

cok uzun zaman oldu bu keki yapali...hani klasik kekimiz vardir ya,3 yumurta,ayni olcumuzle,yag,sut ya da yogurt,kabartma tozu,aldigi kadar un,hayal gucumuzun ve dolabimizin verdigi uzere icine katilicak tat,renk...

hep diyorum ya en favorim tuzlu kekler diye..bu keki de kalan cheddar peynirimi ve yumusamis zeytinlerimi kullanmak adina yapmistim..peynirin yagi ve kattigim yag fazla gelince,kagit havluya sarip yagini cektirmek zorunda kaldim ama sonunda yine cok severek yedim...

daha once yaptigim zeytinli kekin ve gravyer peynirli kekin bir nevi baska versiyonu oldu bu kek..

ne zamandir kek yapmadim yapamadim,en son kayisili kekim fiyasko ile sonuclandi,1 kavanoz kayisi marmeladini bitirmek icin katarsam kekin icine,coker tabii..ondan onceki kuru visneli kekim sanki tam pismedi,pismis gibi gozuktu ama bir kac kisi denedik,pismedigine karar verdik..:)

bu aralar beceriksizim anliyacaginiz..kek yapamiyorum,kitap istedigim hizla okuyamiyorum,istedigim gibi fotograf cekemiyorum,hee ders de calisamiyorum...surekli yorgunum ben..ve bundan da bikkinim acikasi,sanki dunyada calisan tek sahis benmisim gibi...

yatakdan zor kaliyorum,uykuya da doyamiyorum...:(

hafif sporun,saglikli beslenmenin,biraz vitaminin faydasi olmasi gerekmiyor mu? bana bir faydasi olmuyor gibi gozukuyor bu aralar ne yazik ki!!!!


10 comments:

  1. Bir süredir ben de anlattığın gibiydim.. Son 1 haftadır falan düzelmiş gibiyim. Mevsim diyorum ben, belki de genle bir yorgunluk ya da bıkkınlık.. Oluyor bazen, sonra geçiyor :)
    Şuan kek olsa hiç hayır demezdim :))

    ReplyDelete
  2. kek nefis ama ben diyetteyim:) başka sefer:)

    ReplyDelete
  3. Çok normal durumlar bunlar arkadasım. Kek ye çikolata ye gecer :-))

    ReplyDelete
  4. nazo'cum evey oluyor donem donem,dedigin gibi geciyor ama gecene kadar da beni sinir ediyor:)

    ReplyDelete
  5. zeynep'cim dietle kolay gelsin sana:)benim asla yapamayacagim seylerden birisidir diet...

    ReplyDelete
  6. kankimmmmm,sarilirim kocaman..gecer gecerrrr,daha oncekiler gibi buda gecer:)

    ReplyDelete
  7. off ya bizim fırında sorun var kek hiç güzel olmuyor ben de kek yapmak kek yaparken sana kek yaptım diye şarkı söylemek istiyorum :(

    ReplyDelete
  8. :) benim firinimda borek yaparken nedense altini pisirmiyor istedigim gibi,bende o yuzden borek yapamiyorum ama yapmak istiyorum:( cok oldu adam gibi borek yapmayali:(

    ReplyDelete
  9. ben de çok seviyorum kek yapmayı, ama yemesini o kadar değil yapayım başkaları yesin :)

    ReplyDelete
  10. Selam pastel,yap ama sende ye bence:)

    ReplyDelete