01 May, 2017

Liste 18:Sizi motive eden seylerin listesini yapin


Beni neler motive eder?Neler icimde birsey yapma istegi uyandirir ve beni tesvik eder????

Bu soru karsima cikana kadar acikcasi hic dusunmemistim bu konuyu.Dusununce aklima gelenler ise...

Blogum beni motive ediyor...Yazmaya basladigimdan beri daha cok sey fark eder ve ogrenir oldum...12 yildir blogum ve blogcularim sayesinde cok sey ogrendim ben.

Tuylu bebelerim...Icimde bir huysuzluk hissettigimde,beni resmen ayaga kaldirip,devam etme gucu veriyorlar,cunku onlar benim parcam ve onlardan sorumluyum ve bu sorumlulugumu en iyi sekilde yerine getirmeye calisiyorum.

Yuruyuslerim....Istanbul'da,Londra'da,Bursa'da,,,Hayatimda cok adim attim ben her firsatta.Yurumek bizde dede sporudur o yuzden cok onemlidir.Yururken karsima cikanlar,fark ettiklerim,muhtesem doga beni hayata karsi her zaman motive ediyor...


Annem ve Babam....Anneme gidince ev ve mutfak isleri konusunda hemen motiveyim,Babamla ne zaman konussam yaydigi pozitiflikle hep motiveyim,sevke ve gaza geliyorum.

Sayili bir kac dostum.Hayat,is,kitap,film,muzik...Gunune gore degisiyor motive ettikleri konu.

IG kadinlari...Bazisinin ozel bir isigi,enerjisi var ve bunu ekrandan bile hissedebiliyor insan...Kimisi saglikli yemek,kimisi daha cok okumak icin beni motive ediyor...

Kolay motive olup,kolay motivasyonu kaybedenlerdenim ben...O yuzden surekli kalbimi acik tutup,kendimi kaldirmam ya da yardim istemem gerekiyor...Cok sukur istedigimde yardimini,destegini esirgemeyen guzel insanlarima...

1 mayis kutlu olsun,saglikli,mutlu huzurlu,emeklerimizin karsiligini aldigimiz bir Mayis diliyorum...Calismak,uretmek,vermek bizi genc ve dinc tutuyor...En azindan bana cok yariyor calismak...

Hos kalin.

2 comments:

  1. Birbirimize benzer şeyler motive eden unsurlar. şu
    dünya da zatemn istediğimiz huzur, sevdiklerimizle yaşamak
    uzun yıllar. bloglar eski gücünü kaybetse de ben seviyorum, keşke
    çok beğendiğim bazı bloglar yazmayı bırakmamış olsaydı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Buket,huzur,mutluluk,saglik olsun gerisi geliyor.Bloglar o zamanki gucunu kaybetmis olmasa nasil yetisirdim sosyal medya bagimliligina bilemiyorum:)

      Delete