21 May, 2017

Liste 21:Yapmak istediklerinizin listesini yapin❤️❤️


Hosgeldiniz.Umarim sahane bir haftasonu,uzun haftasonu gecirdiniz.Tatil yapanlarla ben de gitmis kadar oldum,gozum gonlum acildi resmen.Allah tekrarini nasip etsin,isteyen herkese guzel tatiller versin diliyorum.

Yine bir liste ile karsinizdayim ki bu soruyu ben "bucket list" olarak kabul ediyorum ve hemen yazmaya basliyorum.Yapmak istedigim az ve oz sey var artik ki muhtemelen sartlar ve zamanla degisebilir.Hos bir kac tanesi sabit ki ne sabit😃


Sibel'in olmeden once yapmak istedikleri:


  1. Ben Nevis ve Britanya'nin bilumum yuksek yerlerinde trekking
  2. Kapadokya'da (ya da neresi olursa) air balooning
  3. Teyzemle Konya'ya gitmek
  4. Rafting (Anneme Rize'de iken soz vermistim,bir gun beraber yapariz diye,umarim kismet olur)
  5. Koruyucu Anne olmak
  6. Bahceli bir eve tasinmak ve kendime sahane bir bahce yapmak
  7. Gonullu olarak bir yardim kurulusu icin ya da ihtiyacta olan kimseler icin yurt disinda bir sure kalmak
  8. Gunese Selam'i kendi kendime yapabilmek (bunu ilk listemde,bu yilki hedefim olarak koymustum ama gidisat pek ic acici degil)
  9. Tig isi,crochet ogrenmek
  10. Kuran'in Turkcesini ve Mesnevi'yi bitirebilmek.(Ikisine de baslayali cok oldu ama okuma hizim pek fena,anlayisim hele kit bu ara)




Minnak listem bu kadar.Sanki yapmak istediklerim azalmis gibi mi ne? Ya da zaten bir dolu istegimden bahsettim degil mi listeler basladigindan beri.







Kyoto Garden,Holland Park



Fotograflar gecen Cumartesi gittigim Holland Park'tan.Kyoto Garden.Bayildim,gozumde Emirgan Korusu canlandi,Sari Koskun altindaki gol,tasliklar,cicekler...Emirgan Korusu cocuk gonlumde gordugum en guzel yerdi.Uzun yuruyuslerimizin hep en merkezi,yanimda babaannem bazen halamlar.Kosedeki kagit helvaci,sincaplar.Biraz ilerdeki salincak,kim bilir kac kez dustum ustunden(cok duserdim ben kucukken) Belki de benim yesilliklere,parklara duskunlugumun yegane sebebi Emirgan Korusu.Koru,park bana uzak olunca bogulacak gibi hissetmem  bu yuzden olabilir.

Holland Park'da Lucy'nin cocukken cok gittigi bir yermis.Cocuklar icin kum havuzu,adventure park var dedi kendisi.

Kisacasi tavsiye ederiz yakinlardaysaniz.Hatta Notting Hill'e giderken ya da donuste ugrayip,bir tasla iki kus vurabilirsiniz.Park'in etrafindaki evlerden gozunuzu alamayabilirsiniz:)



Kolay ve bereketli bir hafta olsun gelen😍

❤️❤️

No comments:

Post a Comment