19 May, 2017

Fank u Friday❤️❤️FUF❤️❤️Tesekkur Cuma'si #142


Hos geldin Cuma...Ne iyi ettin de geldin.Basta sagliga,sevdiklerimin sagligina mutesekkirim elbet.Gecen haftaya nazaran gayet pozitif ve cabuk gecen haftaya mutesekkirim...

Bunun disinda bu kadina ve bana kattiklarina,cesaretine....


Cay keyfimize (cok sukur ne zamandir gitmek istedigim yere gidebildik ki,onu da yazacagim)


Pasabahcenin hediye suslerine,simdi is yerinde dolabimi susluyor :) Bu dolaba daha cok sticker yapistirasim var:)




Meze&Mangal'in yemeklerine,tam Turkiye'de yapilmis gibi.Yemekler guzel,servis idare eder.Eskiden pek gittigimiz bu yere artik neden gitmedigimizi cikarken hatirladim.




Telefon kulubesinden kitapliklara.Odunc alip,yerine baska kitap koyuyorsunuz.Ben henuz getirmedim.bir dahaki haftaya insanlah.

sectiklerim,meraktan:)


Magnetli succulant yapanlara.Serap'a aldim,unutmayayim diye dolabima magnetledim:)


Saglikli aksam atistirmaliklarina,ne zamandir almak istedigim Earl Grey'ime kavusmus olmama...





Kopek-bebek dostu kafelere,o gun disarda oturabilmemize.Oyle tatli yapmislar ki,sanki sokak partisindeydik:)



Serap'im ve yavrusuna, tabii ki  Arya' min saglikli 10 ay kutlamasina...


Hic unutulmayan minnak hediyelerime...




Sali gunu resmen soguk kahve istedi canim,yilin ilk soguk kahvesini yaptim...Bu arada kankimin yillar once aldigi shaker..O zamanlar kokteyl yapmaya sarmistim,evde bol bol alkolsuz kokteyl yapiyordum...Sanirim uni'ye girdigim yildi,anneme yaptigim kokteyli getirisim hala gozumun onunde.Bu vesile ile kankime mutesekkirim.




Camasir asma konusunda rakiplerim Simay ve annem...Iyi ki bisikletim hala oturma odasinda,yoksa nereye asardim iki posta camasiri.Hayalim, hemen bahceye cikabilecegim bir ev...Bahcede yapacaklarimi dusunuyorum da :)....


Temizlik sonrasi sarap keyiflerine....






Neredeyse her sokakta karsima cikan sakayiklara...Cok seviyorum ve tahmin edersiniz bahceme de ekecegim gunu iple cekiyorum:)



Karsima cikan salyangozlara ve bana onlari kenara koymayi ogretene...Hayatimizda, salyangoz ezilmesin diye kenara koyan biri varsa,ruhumuz yere gelmez dedim IG'de gecen gun....

Cok cok mutesekkirim....Hepimize sahane bir haftasonu dilerim ve 19 Mayis Genclik ve Spor bayramimiz kutlu olsun.hicbirsey yapmazsak yuruyelim guzelleselim ve yuruyelim fark edelim:)

No comments:

Post a Comment