05 May, 2017

FUF❤️Fank u Friday❤️Tesekkur Cuma'si❤️ #140


Hosgeldin Cuma...Sayende haftada bir icimizde bir hayram havasi.Hele de bugun hidirellez,cifte bayram...

Bu sabah 3:30'da uyandim ben,6'da ise gidecegimden hic uyumaya gerek duymadim.Zaten gozumu acar acmaz karnim acti,aklim fikrim marmite ve terayagli kizarmis ekmekte idi...Sabahin korunde yedim ve ise gittim,guzel bir gun olacagi dogusundan belliydi.Gunler sonra hava gunesliydi.Is sonrasi hemen Yeliz'e kahveye...Elimde biskuvi,iki buket de gul ile.Hidirellez dileklerimizi asalim diye.Bu sene bir gul agaci dileyecegim bahceme,hos her sene diliyorum ama,bu sene ekip,insanlah seneye bahceme asacagim dileklerimi.Yeliz'den eve yuruyerek donus,hemen supurgeyi takis,camlari acis,evi havalandiris,tutsuleyis ve bir nevi Hidirellez'de hazirlanis.Sonra tabii oglani yurut..Totoma motor takmislardi bu ogleden sonra sanirim,sanki sabahin koru kalkan ben degildim...Oturup da blog yazacagim saati iple cektim resmen.Cok sukur icime gelen enerjiye,bitirecegim yapacagim dedigim isleri yapabilmeme...

Gelelim FUF'a...

Sagliga,sevdiklerimin sagligina,sevdigim dostlarima yakin olusuma mutesekkirim (is cikisi kahveye geliyorum demek pahabicilmez a dostlar)...

Baslikta kalp goruyorsunuz uzun zaman sonra.Kopyala yapistir diyen Serap'in aklina,(yazida kullandigim blog emojileri bir turlu baslikta cikmiyordu,zaten cikanlar da iphonedaki gibi degildi uzun zamandir okuyorsaniz fark etmissinizdir.Artik blogu laptoptan yaziyorum ya,kalplerim soldu😄)

Bademli muffin keyfine.Bu Arda'nin mutfagindan esinlenerek yapildi,tahinim yoktu ben de kefir eklemistim.



Beni benden alan satirlara mutesekkirim..Boyle satirlar ile karsilasinca,sevgimden,duydugum sevgilerden suphe etmeden edemiyorum resmen.



Clarks'in ayakkabilarina.Indirimden kaptim kendime odul olarak.Bir zamanlar ananemin giydigi kara lastiklere benziyor.Annem yazlikta fosforlusunu giyiyor ve ben de istiyorum,umarim karsima cikar bu Istanbul ziyaretimde💓💓💓💓 Istanbul demisken,biletimin alinmis olmasina cokkkkkkkkkkkkkk mutesekkirim.Yeni yasima sevdiklerimin yanindayim yine.


Kahvalti keyiflerine....


Uzaklara gidip de hediyesiz gelmeyen Yeliz'ime,(Kasigi kararmasin diye zeytinyaginda tuttum ve kendisini cokkkkkkkkkk seviyorum)


Doyamadigim Bahar'a.Simdiden ozlemeye basladim.


Kurumus nar kabuklarindan yaptigim soguk caya.



@semaninsagliklimutfagi'nin tariflerine.Yulafli beyazpeynir,ot karisimi.Sahte borek,sahane.


Edamam fasulyesine...Limonlu ve tuzlu,buharda pismis.Hastasiyim...Baslayinca duramiyorum..Bu vesile ile Figen'ime...Ilk kez onunla yemistim ve yedigimiz gun ve yer dun gibi aklimda.


Sevdigim donutcinin onunden gecip de eli bos gelmeyene.Nutella var icinde😋 Ve tabii bitmeyen gunlugume..Gunluk,scrapbook ne derseniz diyin,son 3 yildan fazlasi ve icinde dolu ani,yapistirilmis kart,mektup,bilet vs...


Is donusu yalinayak yuruyus zamani basladi Hidirellez sayesinde...Mutesekkirim dogaya bu kadar yakin olusuma.yuruyuslerime...Dugun ciceklerim de baslamis cikmaya.


Hidirellez Gullerime....


Bu vesile ile vazo yerine kullandigim Serap'in aldigi bira bardagina COKKKKKK mutesekkirim...(kimi vazoda ya da surahimde mum,kimisinde cicek var,doluyuz pek doluyuz bu hafta cicek acisindan cok sukur.)

Hepimize harika bir haftasonu diliyorum.Gercek olsun gonulden dilediginiz tum dilekler,hayirlisi ile..

Mutlu kalin.

No comments:

Post a Comment