12 May, 2017

Fank u Friday❤️❤️FUF❤️❤️Tesekkur Cuma'si #141

Sevgili Cuma,

Gelisine sevinemedim bugun.Tum huysuzlugumla yataktan kalktim.butun gece geren,aglatan ruyalarla ugrastim.Zor basladim bugune ve inan zor devam ettim.Hatta bi ara gittim tuvalette,sinirimden agladim,zor nefes aldim;nasil gerdiysem kendimi?Halbuki benim bir sucum yok,ben isimi zaten en guzel sekilde yapiyorum ama gel gor ki,sistem ara ara beni delirtiyor..Sirf beni degil,bir cok is arkadasimi...Arkamda dayanagim olsa,inanin cikmistim isten bugun mudurume de dedigim gibi...

Sonra eve geldim,zamaninda cok sevidigim deger verdigim iki insanin yarattigi hayal kirikligi ile yuzyuze geldim.Ingilizce'de bir deyim vardir,thinking the sun shines through their arse!!!! Birinin gotunden gunesin  dogdugunu dusunmek...Yani o kadar deger verirsiniz ki,gotleri bile o kadar parlak ve sicaktir gozunuzde.Iste haklarinda oyle dusundugum insanlarin yasattigi hayal kirikligi.Karmaya inanmak istiyorum ama boyle zamanlarda hicbirseye inanasim gelmiyor!

Neyse buna ragmen fotolari yuklerken ki icime dolan sukur ve mutlulugu paylasmaktan daha cok memnun olacagim sanirim.Muhtemelen siz de benim derdimden ziyade pozitiflikleri gormek-okumak istersiniz degil mi?Sahsim adina surekli sikayet,negatiflik beni uzaklastirir insandan,blogdan ama paylasmadan da olmuyor bazen.Affiniza sigiyorum bu Cuma...

Basta her zamanki gibi sagliga,sevdiklerimin sagligima cok mutesekkirim...
Bunun disinda....



Pencere onu,kahve ve bademli kruvazan keyiflerine,insan izlemelere,





Brokoli ve stilton peynirinin muhtesem uyumuna.(gecen gun @semaninsagliklimutfagindan yaptigim tarifin brokoli ve stilton peynirlisi,biraz da zeytinyaglisi)


Bu sehpayi sokakta buldum,komsulardan biri birakmis kapisinin onunde.Istemedigimiz esyalari biz de biraktik cok,gecerken insanlar alsin diye.Bu sehpaya bayildim,benim kismetimse yuruyus donusu de burda olsun dedim ve oldu...Benimle eve geldi,birakan komsuya mutesekkirim...


Marmite ve tereyaginin kizarmis ekmek ustundeki muhtesem uyumuna (zamaninda buna olan askimi da yazmisim burada )


Ne zamandir istiyordum bir tagine kabi,kirmizi mi olsun yoksa orjinal renginde mi...Bunda ikisi de mevcut sanki.Getirene mutesekkirim...




Serap'imdan gelen ocak ustu kahve cezveme (sahi bunu adi ne,Turkce?)


Gece yarisi yatak ustu pikniklerine....


Kasik cekmecemin daginik ve tersliginu fark edip beni uyarana...Hic aklima gelmemisti kasikligi duzeltmek acikcasi,dopdolu ve ters duruyordu hepsi.




Vazoyu yere doken Adonis'e.Cicekleri yemegi pek seviyor kendisi.Sesi duyunca karsima cikan bu islak manzarayi pek sevdim😄


Ciklet tadinda dondurmalara....rengine ve tadina hastayim bubblegum'in.Dondurma arabalarinda satiyorlar.


Nehir dibi yazilarina ve tum 4 ayaklilari yaratana cokkkk mutesekkirim...
Okudugunuz icin size (hele ki bu Cuma),cokkkkk cokkkkk mutesekkirim.

Hepimize harika bir haftasonu dilerim.Umarim sizin Cuma gununuz benimkinden guzel gecmistir😊💓💓💓

4 comments:

  1. Okuduk tabii :) Niye okumayalım. İş hayatı işte Sibelcim. Ben de her gün geriliyorum. Ama ne yapayım diyorum sonra. Başka şansım var mı? Günler böyle geçecek işte. Ben yirmi gün sonraki tatilimizi hayal ediyorum. Sanki yıllardır tatile gitmemişim gibi hissediyorum. Ne tuhaf!
    Öperim seni çok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ❤️❤️❤️ Evet simdilik benimde baska bir sansim you be neyseki Boyle gunler cok degil☺️

      Delete
  2. Herkesin zor nefes aldığı zamanlar oluyor sabret şükret yoluna devam et 😘
    Çünkü Harika Cuma yazıları yazıyorsun 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gamze:) Aklimda tutacagim ve daraldigimda bu sozlerini anip,kalbini cinlatacagim.Sabret,sukret ve yoluna devam et:)

      Delete