14 February, 2020

Tesekkur Cuma'si #224


Selam Dostlar!!! Sevgililer Gununuz kutlu olsun💓💓💓💓

Kimisi icin bos,ticari vs bir gun olarak gorulse de ben Sevgililer Gununu seviyorum.Hem cok sevdigim insanlardan birinin dogum gunu,hem benim icin bir dolu ani ile yuklu.Bir gulun fiyatinin bilmem kac katina cikmis olmasini idrak edemesem de,kutlamak icin illa kirmizi gule gerek yok diyorum.Cicek,cicektir.Sevilen,takdir edilen zaten her gun sevilir takdir edilir iyi,saglikli bir iliskide.Bir de dusunsenize cicek vermeyi,ince bir laf etmeyi 1 sene bekleyenler,bunu sadece bir gun yapanlar var.Sirf boyleleri icin bile takdir edilesi bir gun bence.Sevgiliniz olsun olmasin,bence kutlayin bu gunu.En iyi yareniniz,sevgiliniz sizsiniz.Sevilmek istediginiz gibi sevin kendinizi.Ve sahane bir gun gecirin.


Ben bugunku tesekkurlerimi yine karsima cikmis olan sahane insanlar icin sunmak istiyorum.Baska kadinlardan olma kizkardeslerim icin.Bu sene dostlarim ile daha cok vakit gecirmeye niyet etmistim ve Ask ayi itibari ile basladim niyetimi gerceklestirmeye.Dostlarim sayesinde sahane bir Pazar gunu gecirdim Brugge ve sonrasinda Ghent'de.Bir ara anlatacagim o gunu kisaca.Bu geziye sebep olduklari icin kendilerine gercekten mutesekkirim.


Tabii ki sagliga,sevdiklerimin sagligina,isime,asima,tuylu evlatlarima bunlari bana verene cok mutesekkirim.Dun aksam Serap'cimla bulusabilmemize,aylar olmus gorusmeyeli.


Renkli vitrinlere,


Baska sehirlerde uyanmaya,baska sehirleri gorebilmeye cok ama cok mutesekkirim.Hayat sevince ve gezince gercekten cok guzel ve cok anlamli.

Ben yogun bir sekilde calisacagim haftasonu.Sizinki harika gecsin.💓💓💗

10 comments:

  1. Sevgi, satırlardan taşıyor burada :)

    ReplyDelete
  2. Ben de senin benim hayatimdaki rengine cok mutesekkirim 💗

    ReplyDelete
  3. ilk foto ve devamı beni benden aldı :) Bir koşu tatlıcıya gidesim var bak şimdi :))

    Ben de çalışanlardanım bugün. Yarın inşallah yatacağım ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Sebo,iyi dinlendin umarim.Iyi haftalar:)

      Delete
  4. Yine çok sevimli, içimi ısıtan, lezzetli bir yazı ve görseller. Eline sağlık çilek suyu :) En sevdiğim blog yazarlarındansın <3

    ReplyDelete
  5. oh ne güzeel. ikinci ve üçüncü foto olağanüstüüüüü :) brugge çok çok sevdiğim bir yer. ah o meydandaki kafeler veee çiklatlar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir daha gitmeme gerek yok diye dusunmustum ama sanki yine giderim gibime geliyor:)Tesekkurler Deep:)

      Delete