01 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi -1



Selammmmm....

Ne zamandir yapmak istedigim bir meydan okuma var.Madem dedim Haziran benim dogumgunu ayim.neden bu ay olmasin.Aslinda genelde haftalik Tesekkur Cuma'larimi yaziyorum zaten,bunu yapmama belki gerek yok ama dedim ki Sibel,ara ara geliyorlar sana,belki bu vesile ile belki biraz ruhen daha duzenli bir hal alirsin.😁

Bu meydan okumayi @the.positive.mind.coach'in IG hesabinda gormustum bir kac ay once,hatta ne guzel bir blog meydan okumasi olur diye de hesap sahibine yorum yapmistim.Kismet buguneymis.

30 gun boyunca nelere mutesekkir oldugumuzu yazacagiz.Ama her gunun bir konusu var.Ben bunlari simdi toptan yazacagim belki katilmak istersiniz diye.

  1. Yasadiginiz yer hakkinda sukran duydugunuz bir sey.
  2. Aldiginiz bir hediye?
  3. Hakkinizda sukran duydugunuz ne var?
  4. Hangi hayvana sukran duyuyorsunuz?
  5. Supriz?Nasil bir supriz oldu ki,sukrediyorsunuz?
  6. Hangi basariniz icin sukrediyorsunuz?
  7. Mutlu bir ani?
  8. Size ilham vermis bir insan?
  9. Mutesekkir oldugunuz bir icat?
  10. Yemek?
  11. Sizi gulduren bir sey.Bugun mesela sizi ne guldurdu ki mutesekkir hissettiniz herseye ragmen.
  12. Teknoloji?
  13. Sarki
  14. Guzel buldugunuz bir sey?
  15. Sevdiginiz bir koku?
  16. Her gun gordugunuz bir sey?
  17. Ziyaret etmis oldugunuz bir yer.
  18. Her gun kullandiginiz hangi esyaya mutesekkirsiniz?
  19. Film?
  20. Aldiginiz bir iltifat.
  21. Hayatta aldiginiz hangi derse mutesekkirsiniz.
  22. Dogada sukran duydugunuz ne var?
  23. Aktivite?
  24. Hangi lux esyaniza mutesekkirsiniz?
  25. Her gun yaptiginiz bir sey?
  26. Birinin size yaptigi iyi bir sey?
  27. Sizi umutla dolduran sey?
  28. Kitap?
  29. Hangi ogretmene mutesekkirsiniz?
  30. Basa ciktiginiz bir sey?
Elimden geldigince tercume etmeye calistim.Velhasil elimizden geldigince 30 gun boyunca aklimizi,kalbimizi calistirip sukredecegimiz bir sey bulacagiz ve gunun konusu neyse o konuda da dusunecegiz.Sukretmek,sukredilenleri cogaltir.Belki blogda yazmak isterseniz,buyurun yazin.Ben kimseyi mimlemeyecegim.Olmadi belki burda yazarsiniz,belki gunlugunuze yazarsiniz,belki gun icinde gozlerinizi kapatir dusunursunuz.Maksat iyi hissetmek.Iyi gelenleri yapmak cogaltmak.Kimler benimle? Shiklari yazdikca da tanidik geliyor acaba yaptik mi bunu daha onceden?Neyse 30 gunluk sukretmekten kimseye zarar gelmez,yine yapmis olurum ne olucak.Derin nefes ve basliyoruz...😍😍😍


1- Yasadigim yerde mutesekkir oldugum sey:Tabii ki park.Sehir icinde orman.minik vadi...Kocaman yasli agaclar,Eylul'de bogurtlenler.yillar icinde tanidigim yuzler.Oyle seviyorum ki orayi,gittigimde nefes aldigimi hissediyorum ve nefes almak icin,sakinlesmek icin uzaga gitmeme gerek olmamasina cok mutesekkirim.Fred olmadan da yuruyuse giderdim elimden geldigince ama Fred oldugundan beri park gozumde daha manali bir hal aldi.Her semtin boyle bir kacis yerine ihtiyaci var.Yasadigim sehir Londra,bu konuda gercekten cok sansliyiz.
 

Iste boyle dostlar! Kutlu,mutlu,bereketli,keyifli bir ay olsun Haziran.Bu ay aileme kavusacaktim halbuki😞💓💓

12 comments:

  1. Bende niyetlendim şimdi okuyunca, ama bakalım bazen kendimi hergün yazmaya zorlayınca olamayabiliyor.
    Benim çocuklarda Haziran doğumlu, ikizler burcu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maehtap'cim katilirsan ne guzel olur,yazmasan da icinden gecir,ya da buraya birak.Pasa gonlun nasil isterse,maksat iyi dusunmek.

      Delete
  2. Ben de Coursera'da bir kurs alıyorum bir süredir: The Science of Well-Being. Orada şükran duyduklarımıza ve "an"da kalıp tadını doya doya çıkardıklarımıza odaklanıp bunları düşünmeye yönlendiriyor, daha dayanılır bir "iyi olma hali"ne ulaşma yolunda. Ben de bir süredir bunu yapıyorum. Halbuki şükretmek nedir bilmezdim. Çok güzel bir konu olmuş, ben de düşünerek, belki bir de yazarak katılırım bu keyifli meydan okumaya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sevinirim.Daha dayanilir "bir iyi olma hali",harika ve cok dogru.Hayat bir sekilde herkese zor,sukrettikce dayanip ruhen iyilesecegiz.:)

      Delete
  3. Ben de kendi günlüğüme yazarak katılıyorum :) Çok güzel düşünmüşsünüz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok iyi yapmissin Ebrar,ben de gunlugume yaziyorum ara ara.Cogalsin sukrettiklerin:)

      Delete