17 October, 2005

TESEKKURLER BURCUKUSU

Burcukusu'nun biricik Burcu'su beni nefis mamalar listesine eklemeye layik gordugu icin sonsuz sukranlarimi sunmak istedim burdan.Burcu bende seni linklerime eklemeye calistim ama nedense bir turlu basaramiyorum bunu,senin isminin uzerine geliyorum,kopyalayip,yapistiriyorum ama olmuyo.Blog kardeslerine bile uye oldum ama onlar sadce goruntuyu degistirmek icin kodlar verdiler.ama ben goruntumu degistirmek degil,link listelerinde olmak ve kendi linklerimin olmasini istiyorum.Kisaca Burcu benim sayfamda goremezsen blogunu,sakin alinma,bu tamamiyle benim beceriksizligimden,ne ben ne de ortagim,iki dilden baktiysak da anliyamadik.Ilk goz agrim sensin,becerir becermez,sen olucaksin.Tekrar tesekkurler,Sevgiler....

2 comments:

  1. SEVGİLİ SİBELLA ÇOK GÜZEL SÖZLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

    sana link vermeyi yazacağım ama buradan yazamıyorum sistem izin vermiyor mail adresini öğrenebilirmiyim acaba

    ReplyDelete
  2. Very cool design! Useful information. Go on! » »

    ReplyDelete