10 October, 2005


YAZDAN KALMA BIR GUNDEN.....

Bu sabah ayri bir heyecanla kalktim,CILEKSUYU'nun nasil bir tepki aldigini merak ederek.Nasil mutlu oldum ilk gelen iki yorumuma,pozitif ve destekleyici maillerime anlatamam.Paylasmayi simdi daha da cok seviyorum inan ki,her ne kadar henuz cok fazla insana ulasamasam da cunku ben hala link olayini cozemedim,cozdum gibi ama sonuca varamadim bi turlu.Okulda havuz problemlerinde de boyleydim.

Bugun gunesli ve simsicacik bir gun yasadik Londra'da....Cileksuyu'nun sansi olsa gerek.Disari cikmaya pek niyetimiz yoktu ama canim kardesim arayip da birsey rica edince bahane oldu tabii ki.Hava o kadar ilikti ki terlikler ve t-sort cok rahat yetti.Annecimle de konusabildim,cok kisa olsa da sokaktaki gurultuye ragmen, seker sesini duyabilmek cok guzeldi,favori programini seyrediyordu ve tabii ki beni de davet ediyordu yuruyen cilegim.Ben asiktim da programin sunucusuna,laf aramizda,herkes neden ve nasil olduguna inanamasa da...Galiba bazi insanlarin ozel bir cekiciligi oluyor ne kadar cirkin olsalar da. Prince Charming deyimi bu gibi insanlardan turemis olsa gerek.

Yapicak cok isimiz vardi bugun,malum pazartesi gunleri herkes icin ayri yogundur,belki bu yuzden cok insan sevemez pazartesileri,mutlu aile Pazar'indan sonra zor cekilir hafta basimiz.Bizim de buzdolabini ve buzlugu defrize etmemiz gerekti,hafif temizlik derken atlattik bu pazartesiyi de.Bugun gectikten sonra geri kalan gunler daha kolay gecer gibi gelir bana hep.

Dolayisiyla bugun soframizda daha cok hazir yemeklerimiz vardi.Firinda pisirdigimiz hazir balik,haslanmis bezelye,misir ve patates kizartmasi.Bilenler bilir ne kadar onemlidir bu memlekette balik ve patates kizartmasi(fish&chips),sanki baska bir sey yetismezmis gibi insanlar ellerinde patates kizartmalariyla gezerler,neredeyse haftanin her gunu.Aslinda tembelliktir bunun sebebi,cunku insanlar yorgunluktan! zor yemek pisirirler bu memlekette,tabii ki vardir bizim annelerimiz gibi taze yemek pisiren insanlar,her ne kadar kiyaslanamazsa da.Hos bu insanlar boyle olmasaydi,Turk seflerinin calistirdigi kafelere bu kadar talep olmaz,Turkiye'dekinden daha fazla donerci dukkani yer olamazdi bu ulkede.EEEEEEE tabii bende burda kendi sandwich barimi kurmak icin cildirmazdim degil mi?

Velhasil biz bugun tembel bir yemek saati yasadik ama buna ragmen zevk aldik ne kadar hazir da olsa insanin kendi ocaginda pisen yemegin tadi hic birseyde yoktur,sukurler olsun ki onumuzde yemegimiz,yiyebilecek sagligimiz var.

Yazdan kalma gunumden simdilik bu kadar diyor ve hepinize mutlu gunler diliyorum....






1 comment: