13 April, 2006


Bahar temizligi

Bugun kendimi temizlige adadim..Sinirimi ve negatifligimi evden cikardim resmen..Teyzem, temizligin de bir tur terapi oldugunu soyler..Hakli da bulurum,cunku beni her zaman sakinlestirir..

Iki haftadir,Liz'in eski esyalarini satmaya calisiyorduk,iki adamla randevulastik,nedense tam gelicekleri zaman ya ailede bir kriz yasandi ya da kamyonetin motoru bozuldu..Kardesim,alamiycak nakitin yoksa,gelicem deme..Bi de aramiyorlar,illa siz ariycaksiniz randevu saati gecince..Bende cok kizarim boyle belirsizliklere,ya evettir ya hayir,ikisini de soylemeyi beceremiyosan kardesim,KONUSMAAAAAAAAAA,ilan da verme sari sayfalara,hersey alinir diye...


Velhasil biz esyalari satamadik,£5 satilmasina bile raziydim ben,ki cdler icin raf aliriz ya da baska birsey,ama kismet degilmis biz de Kalp Hastaliklari Yardim Fonuna bagisladik,dun geldiler aldilar,begenmedikleri yarim dolabi da(oturma odasi icin), ohhhhh biz guzel cekicle kirdik...Hal boyle iken,temizlik sart olmustu,artik badana vs icin beklemenin bir anlami kalmamisti,cunku biz hala beklemekteydik gelicekleri...Gelmeyince,biz de kendimiz,kendimizce ferahlatalim evi dedik,hazir paskalya yolda iken...

Camlar haric her yer temizlendi-zaten camci geliyor ayda bir-,iki pencere acildi,bahar havasi,ruzgarli da olsa iceri buyur edildi,oyle ki taa asagidaki fish&chips'ci den mis gibi kokular bizim eve kadar geliverdi.

Kelosh,annesinin bazi kagitlarini ayircak,kimisini yok edicekti..Tabii bunu yapmak pek de kolay olmadi,biricigimin gozleri aglamaktan pembe pembe oldu,yanaklarina uyum sagladi..James Blunt dinledi,daha cok agladi..Tabii bunu goren Sibel,zaten sabahtan,depremle ilgili mailini aldigindan,beklemekten helak oldugundan,Kelly'nin gozyaslarina eslik etti...Evde gozyaslari sel oldu,ev temizlendi,ferahladi,bir nevi biz de ferahladik,ev tazelenince...

Bunun disinda,Rahsan'dan galataport olayini ogrendim,iyice sinir oldum...Nedir yani bu ekstra modernlesme cabasi,yeterince yokmudur alisveris merkezi Istanbul'umda.Zaten zenginler moda baskentlerine gider aliveris yapar,calisan kesim de gelir,burayi daha ucuz bulur,alisveris manyagina doner,giden turist ne kadar alisveris yapar ki ordan,cimridir turistler..Biz burda,bir camimizi izinsiz yaptiramiyoruz ya Victorian evleri oldugundan,uyum saglamak zorundaymisiz geri kalanlarina,orjinalligini bozup,degerinden kaybettiremezmisiz...Oh iyiki de ettirmiyorlar,mis gibi evlerde oturuyoruz...

Ben bugun sinirliyim,haksiz da degilim...Yalanci insanlara,durust olmayan insanlarin birseyler elde etmelerine,bu ulkede kalmak icin evlilik yapanlara,bu yoldan para kazananlara,parayi kazandiktan sonra talepleri bitmeyen,sozde karisindan baska taleplerde bulunanlara sinir oluyorum..Ve ben hala,saf salak,herseyi onurumla yapmaya calisirken,parami odemisken,yardimsiz gecinirken,bekliyorum,bi de beklememin ne kadar olucagi,bunun pozitif sonuclanicagi da belli degil..

Ben bu hallerdeydim bugun,bahar beni carpti galiba, ama iki tarif de cikardim mutfakciktan,neredeyse tabaklari kiricaktim:)Biri bana,biri Kelosh'a idi,cumartesi'ye kadar yemek pisirmeme gerek kalmiycak sanirim...

Dilerim siz iyi hallerdesinizdir...Sevgimle..

9 comments:

  1. Sıkma canını sibelcim inşallah herşey yoluna girer. üst üste gelince herşey insanın içi daralıyor. Allah ın izniyle düzelirsin yakında. bu aralar bende pek bi sıkılıyorum herşey üstüme üstüme sanki. havalardandır :P

    ReplyDelete
  2. herkeste bir sıkıntı halidir gidiyor,yalnız değilsin,seni cok iyi anlıyorum,ben senin orası ve benim burası arasında giidp gelirken farkları da daha iyi goruyorum,her ikisi de vahsi orman,biri belki zaman zaman daha korkutucu,orası da 82 milletin yasamaya calıstıgı bir yer.Keloshuna sarıl gerisini bosver,kolaylıklar dilerim..

    ReplyDelete
  3. gunaydin kizlar,sagolun anladiginiz icin..sanirim kadin olmanin halleri,bahar da uzerine eklenince boyle oluveriyor iste..hepimize kolay gelsin..operim cok..

    ReplyDelete
  4. canimciim sinirlenme, bak senin icin özel posting mosting yaptim, rahatlayalim, nefes aaaallll, nefes veeerrr, nefes aallll, nefes veeerrrr.....
    http://www.sabah.com.tr/2005/11/14/gny/sag103-20051109-200.html
    su sayfaya bi gir bakalim ise yarayan bisey olabilirmi
    öptüm

    ReplyDelete
  5. sibella'cım canım sıkma canını desemde sıkacaksın belli ki...ama mantıklı sık ne olur:)
    bende bugun yagan yagmurdan azıcık deprefıs oldum, oysakı ne guzel bahar havası vardı:) ve sen sımdı tum bu temızlıkten sonra otur pencernın yanına 1 cay ve guzel 1 de kurabıye ye benım ıcın ;)
    cok guzel haftasonları sana, sevgiler...

    ReplyDelete
  6. rahsanim,zeynebim,saolun canimsiniz ya..geliyorlar arada,engel olamiyorum..gecti neyse ki simdilik:)operim canimlar

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Sibelim...
    Sağlıklı olun inşallah....en büyük nimet.
    sağol güzel kızım...
    az kaldı iyileşiyorum...bak şiir bile yazdım
    "BEN HACIYATMAZ
    YERYÜZÜNDE ZERREYİM "
    Arzu edersen oku.
    öpüyorum...Çilek kürü yapmak lazım.

    ReplyDelete
  9. selam nil abla,cok gecmis olsun,guzle seyler dokturmussun yine sayfanda:)

    ReplyDelete