15 August, 2014

Fank u friday❤️ Teşekkür Cuma'sı❤️

Çok şükür geldi,bitti bile bu Cuma da.20 bin adım atmış gariban bacaklarımı,çok şükür sağlıklı bacaklarımı uzatmış yazıyorum bu yazıyı,geç olması,hiç olmamasından iyidir diye,paylaşmadan edemedim.


Boots,severim seni,az giderim belki,ödeme yaparken hediye edilmiş bu ojeler için müteşekkirim,kırmızı ve bin tonu,siz başkasınız ki❤️


Yemeğe gelirken,çiçekle gelene daha bir aşkla sarılırım ben,öyle güzel ki güne onlarla başlamak,müteşekkirim❤️


Benim bilmem kaçıncı kez açan orkidem,pıtırcık veren menekşem,kalpli doğum günü hediyesi çerçevem,siz benim pencere önü güzellerimsiniz.Müteşşekirim,yerinizi sevdiniz de sanki şımardınız:)



Benim hazinem,kardeşlerim,iyiki varsınız.Bir kitap istedim,hemen alınmış,müteşekkirim ❤️


Gecenin bir körü,onca muhabbet sonrası açar takılarını,fazlalıklarını atar benim güzelim,bu yüzüğü bana bağışlar,müteşekkirim.Kardeşlik,vermek güzeldir.


Şakır şakır yağan yağmurlar,iyiki yağıyorsunuz bu kadar çok bu memlekette,müteşekkirim çok sıcak değil diye.Yağmurda dua edilirmiş,ediyorum onca zamandır tüm sevdiklerime. @the_syhn'dan öğrendim bunu da:)


Teyzem,ufacık şeylerde beni anan teyzem...Müteşekkirim sana,seninle toplamış,toplayacağım tüm anılara❤️❤️❤️


Vakit ayırıp,soruları dolduran,müşteri hizmetimi öven müşteri,sayende ödül kazandım ben,hediyemi şeçtim,sinemaya bedavaya gidebildim aylar sonra.Üstüne üstlük cineworld müşterilerine,otopark bedava O2'da.Müteşşekkirim insan gibi davranan müşterilere...


Teyzem almıştı bunu,bir yerde olduğunu biliyordum ama? Istanbul'dan beri arıyordum ki geçen gün beklemediğim yerden çıktı,müteşekkirim ❤️ 


Devon'a giden bize tatlılar getirenler.Severim fudge'ı severim,müteşekkirim...


Defne'min Hello Kitty'si.Müteşekkirim sana güzel perim,kattığın güzellikler için❤️


Kitap ödünç veren dost can'dır ❤️❤️❤️ Sen bitanesin,canım benim❤️

Harika geçsin haftasonunuz,aşkla,yanyana,can cana.

Okuduğunuz için müteşekkirim,iyi olun❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment