26 August, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-30

Just Kids....Çoluk Çocuk❤️❤️❤️



Ah Patti,Ah Robert ben size aşık oldum.İnancinıza,enerjinize,dostluğunuza,yaptıklarınıza,topladıklarınıza,takılarınıza,fotoğraflarınıza❤️


Neredeyse 3 sene önce bu kitabı misafirimin elinde görünce,yok demiştim Sibel bu senlik değil.Ne anlarsın Rock'n Roll'dan,Patti'den sen.Sevdiğin şarkıyı O'nun söylediğini bile bilmiyormuşsun ki.(ben hep böyleydim böyle kalıcam sanırım,şarkı bilsem söyleyeni,söyleyeni tanısam şarkıyı bilmem,Türkçe,İngilizce,pop,klasik o,şu,bu hiç fark etmez.İstisnalarım tabii ki var)

Bir dolu sanatçının bahsi geçiyor bu kitapta,yaşadıkları döneme şahane bir ışık. Müzik,şiir,çizim,fotograf dolu.En çok da tutku.Sanatçı olma tutkusu,üretme tutkusu.



"Çünkü sanat Tanrı'yı söyleyen bir şarkıdır ve nihayetinde O'na aittir"

"Kimse bizim gibi görmüyor Patti dedi.Yine böyle şeyler söylediği zamanlar büyülü bir zaman aralığındaymışçasına dünyada sadece ikimiz varmışız gibi hissediyordum"

"Kahkahalar hayatta kalabilmek için önemli bir malzeme.Ve biz sık sık kahkaha atardık"

"Olacağını sandığım şeyler olmamıştı.Asla olacağını tahmin etmediğim şeylerde bir bir gerçekleşti"

"-ya berbat edersem? Ya ritmi kaçırırsam?yapamazsam?
-tıpkı davul çalmak gibi,bir vuruşu kaçırırsan,başka bir ritm yakalarsın!"

"Vokal kabinine girdiğim ilk andan itibaren aklımda bunlar vardı.Ergenliğimin zorlu günlerinde beni iten Rock'n Roll'a duyduğum minnet.Dans ederken duyduğum o coşku.İnsanın kendi eylemlerinin sorumluluğunu alması gerektiği fikrinden kazandığım ahlaki inanç"

Çeviriyi de,yazı dilini de,sonunu da çok sevdim.Dolayısı ile tavsiye eder,süper,Robert'ın tabiri ile büyülü bir hafta ortası dilerim.İyiki okumuşum,iyiki ödünç almışım seni be kitap❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment