06 August, 2014

Yeni smoothie makinesi❤️



Ne yalan söyliyeyim ıvır zıvıra karşıyım ben,her makineye,icata sahip olmaya.Ne gerek var kalabalığa,yer ara dur işin yoksa.Rondon var bir dolu aparatlı,at içine meyveleri,ne olacak? ;)

Aiofe'dan esinlenerek alındı bu minnak makina,rengine tav oldukda diyebiliriz.Buna aşık olunca,rondo'nun pabucu dama atıldı tabii,o yemeklik,çorbalık,bu ise meyvelik diye avutuyorum kendimi.Zaten oldukça da ucuz,hep rezil olan bütçeyi bu mu vezir edicek.


Maksat,az ve öz tüketilen meyveleri hayatımıza daha bir dail etmek.

Şahane oldu bu makine.İki de kabı var yanında,yap ve çık,hareket halinde tüket.

En sevdiğimiz meyvelerle doldurduk buzdolabını,bazen su kattık,bazen badem sütü.



En sevdiklerimden biri,iki muz,bir kaç adet çilek,fıstık ezmesi ve badem sütü.Zaten bu tad birleşmesini kızarmış ekmek üstü de pek severim.


Tatlı tatlı,enerji ve mutluluk veren içecek.


Bu sabah ise kahve ile denemek istedim.Dün gece 3 tepeleme kahveyi bu minik French press'de buzdolabında bıraktım.


2 muz,badem sütü yerine bir kahve fincanı kahve ve fıstık ezmesi ile karıştırdım,bayıldım,kahvesiz yaşayamayanlar için müthiş bir sabah zevki.Üzerine biraz badem sütü döktüm,sadece dekorasyon amaçlı:)


Sonrası,sabah yürüyüşü.

Bu yazı sponsor desteği ile yazılmamıştır,tamamen seven,öneren,içten tüketici tavsiyesidir.:)

Süper olsun hafta ortası❤️ sağlıklı günlere,sevgiyle...

6 comments:

  1. Makinayı nereden aldınız ?

    ReplyDelete
  2. Nuray HAnım,emin değilim ama sanki amazondan gibi Hatırlıyorum

    ReplyDelete
  3. Merhaba hala bu makinadan memnunmusunuz almayi dusunuyorumda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Handan,kusura bakma biraz geciktim cevap yazmakta.Evet,cok sukur simdilik memnunuz,henuz bir aksilik cikmadi.her Sabah kullaniliyor neredeyse.

      Delete
  4. Teşekkürler paylaşımınız için. Bnede yurtta kalıyorum pratik bir smoothie makinası aryordum ki sizin bolğa rast geldim ve amazondan sipariş verdim. Çok pratik tam benlik. Ucuz hemde. Gerçekten çok teşekkürler.

    ReplyDelete
  5. begendigine cok sevindim Şükran,ben de hala severek kullanıyorum:)

    ReplyDelete