07 August, 2016

Cumartesi gezmesi-Dungeness



Çok sevdiğimiz dostlarımız Kent'e taşındılar bir süre önce ve çokkkk mutlular.Zaten çok insanın hayalidir Londra dışına taşınmak,pahalılıktan dolayı...Bu şehirde ev alabilmek,benim gibiler için hayal listesinde bile değil artık...


Kent'te yaşayınca deniz kenarlarına yarım saat uzaktalar.Dungeness'den de zevkle bahsedip,ille de görmemiz gerektiğini söylüyorlardı.


Cumartesi günü havanın berraklığını fırsat bilip,attık kendimizi yollara.R'u alıp vardık deniz kıyısına.Oturmak,temiz havayı içimize çekip rüzgarlanmak için...


Deniz,çamur rengi ve buz gibi.Girebilirdim ama üşümeye bu seferlik cesaret edemedim...


Taşlık plajda yürümek zor ama yine de yürüdük biraz,bolca deniz kabuğu topladık.




Girmesem de denize,bu memleketin kıyılarını,rengini hep sevdim.O yüzden hiç şikayetim yok...


Bir dahaki sefere yanımda makinem ile gidip,daha çok foto çekeceğim.Asıl gitmek istediğim yere yürüyemedik,kimimizin kesik ayağı ve vakit izin vermedi.


Dönüşte de yanlış yola sapınca,bu güzellik ile karşılaştık.Bayıldım ben...


Hayatımda gördüğüm en rahat,kompleksiz,yaşsız kadınlardan biri Rose,iyiki var❤️❤️❤️ 

Hepimize ferah,mutlu,dost dolu bir hafta diliyorum❤️

No comments:

Post a Comment