22 January, 2017

2017-52 Liste Projesi #Liste 4



Liste 4 # Su anda yasamakta oldugunuz hayata uygun film muziklerinden olusan bir album listesi yapin:

Wawww ne zor soru bu.Benim oyle film muziklerini aklimda tutma,o filmlerin muziklerini saklama gibi bir ozelligim yoktur.Sevdiysem o filmde kalir,belki ara ara aklima vurur,ya da gozumun onune gelir o kare.Sevdigim,ara ara dinledigim cdler var,bu sorulsa daha cabuk cevap verebilirdim sanirim.

En iyisi sevdigim filmleri hatirlayip,onlarin muziklerini bir dinleyeyim ve bir sekilde bu film ve muziklerin ,bir yonden hayatima uygun olduguna inanayim:)


  1. Liste 2'de bahsetmistim sevdigimiz filmlerden,orda Closer'i cok sevdigimi soylemistim.Iste o filmde Damien Rice'dan I can't take my eyes of u.Zaten  O albumu,benim icin omurluktur.Hayatimin filminde gozlerinde kayboldugum birine asik oldugumdan,gozlerimi gozlerinden alamiyorum!!!
  2. Adele,Skyfall....Adele benim icin bir efsane tum albumleri,karakteri,fizigi herseyi ile....
  3. Mamma Mia....Hayat filmimde eglence keyif hersey var😀
  4. Nothing Hill..En sevdigim filmlerden,en sevdigim yerde cekilmis sahane bir film.When u say nothing at all💗Ronan Keating'dan
  5. Step mum....Ain't no mountain High enough.Marvin Gaye...Zira askimi yasamak icin kimse,hicbirsey yoluma cikamaz,hepsini asar gecerim ben💕
  6. SELVI BOYLUM,AL YAZMALIM💗💗💗💗 Sevgi neydi,sevgi iyilikti,dostluktu,sevgi emekti.......Hayatimda sanirim kalbime yazdigim,muziginin tinisini kulagimda  ara ara duydugum,canli canli her duydugumda tuylerimi diken diken eden az film vardir.Cahit Berkay...Ben de Cemsit'i secerdim.
  7. Hababam Sinifi...icindeki tum sarkilar.Ozellikle Cici Kizlar'dan Ah kalbim ben senden cok cektim,delisin delisin💗Evet,filmimde kalbimden cok cektim,gayet cici oldugumu da soyleyebilirim:)
  8. Issiz Adam...Ayla Dikmen,Anlamazdin...Film izleyip de sinir oldugum cok azdir.Bu film cikip da aldigi tepkilere izledikten sonra sasakalmistim.Muzik ve gorsel acidan cok memnun etse de,o issiz adam var ya,iggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh.Hos sayesinde duymadigim bir sarkiyi duydum ve sevdim.Zaten Cagan Irmak'tan izleyip de sevmedigim bir film olmadi henuz💗
  9. Grease ve Dirty Dancing'in tum sarkilari benim filmimde calabilir,uygundur. 
  10. Love Actually... Girls Aloud'dan Jump...H.Grant'in dansi filmimde yer aliyor,mutfagimda cokca:)
  11. Star Wars,The Imperial March...kavga sahnelerime uygundur:)
  12. Beaches...You are the wind beneath wings.Bette Midler.... Cunku hepimizin kanatlarinin altinda birinin ruzgari var.
  13. Up close and Personel'dan Because u loved me,Celine Dion...Bu sarkiyi ilk duydugumda,sozlerini cok anlamli bulmus,dugunumde calmak istedigimi soylemistim kankime,Antalya'da yillar once.Kendisi bu sarkinin cok acikli oldugunu soylemisti.Evet,sevgilinin sevdigine yaptiklari gecmis zamanda anlatiliyor,gitmis sevgilinin ardindan.Olsa olsa dugun degil,cenaze sarkisi olur,Allah gecinden versin.
  14. Flashdance.What a feeling is believing...Hayatimin filmlerinden oldugundan,hayatimin filminde de calmali,cunku hayalini tutkunu gerceklestiren kisinin sadece sen oldugunu bilirim.Take ur passion,make it happennnnnnnnnnn!!!!
  15. Eskiya....Nasil bir filmdir ki,vurur kalbime,actirir arada kendini.Filmdeki tum muzikler,hepsi hepsi calsin benim filmimde...
  16. Kara Gozlum.Sevemedim Kara Gozlum💗😀 Herseye sahip olmak isteyen elindekini de kaybediyor....
  17. Devlerin Aski,Turkan Soray,Kusura Bakma....Intikam sarkim olabilir💓
  18. Frozen....Let it GO,Idina Menzel.Defne ile filmimiz,bu sarkinin sozlerini ve filmi kendi filmime cok yakin buldum hep ben.Hos benimkinin sonu mutlu mu,acikli mi karar veremedim💕
  19. Happy, Pharrell Williams.Despicable Me filmini tam izlememis olsam da,mutlu karakterimden sebep,bu sarkiyi hep sevdim.Happiness is the truth:) 
  20. Shark Tale.Car Wash,Christina Aguilera...Araba kullanma fobimi yenince,arabami yikatmaya gidip bu sarkiyi calacagim💗
  21. Twighligt serisinin sanirim son filminde calan bu sarki beni eritir her duydugumda💗Christina Perri,A thousand Years....
  22. Moulin Rouge,Lady Marmalade.C.Aguilera,Pink gibi.Tabii ki filmi sevdigimden,Pink'in yaptigi herseyi sevdigimden koyuyorum bu toto sallandiran sarkiyi buraya....
  23. Captain Fantastic,Sweet Child Of Mine...Filmdeki sanatcilarin soyledigi versiyonu,sahane,film bence muhtesem...Keske butun cenazeler bu sarkinin soyledigi sahne gibi olsa.Hayatim film olsaydi cenazemi bu sekilde isterdim.
Ozlem'cim,cok zevkle hazirladim ben bu listeyi.Fark etmeden,hic aklimda kalmaz derken,kalbime yazilmis olanlari hatirlamis oldum bu sayede.Bu listeyi ortaya cikarip,yazma firsati verdigin icin mutesekkirim,favori blogcum...Gelsin siradaki💗

Siz de katilmazmiydiniz? 24 ve 25.'yi de bulabilmek isterdim,belki siz bir tavsiyede bulunabilirsiniz💕

not:Bu sarkilarla fotografin bir alakasi yok ama,telefonumdan en uygun bunu secebildim,internetten foto yukleyip kullanmayi  sevmiyorum blogumda.23 adet film afisi bulmak icin cok sabir gerek sanirim.

Super gecsin haftanin ilk gunu.






No comments:

Post a Comment