10 January, 2017

2017❤52 Liste Projesi

#Liste 2❤ Kitap ve filmler içinde yer alan favori karakterlerinizin listesini yapın.

Kendimi ortaokulda arkadaşımın anket defterini dolduruyormuşum gibi hissediyorum bu seri ile:) Keyifli oluyor...

Film ve kitap karakterleri hatırlamakta çok iyi değilim aslında,sıcağı sıcağına etkilensem de,sonrasında ne okumuşum,izlemişim aklımdan çıkıyor.Hoş bu listedekiler,aradan uzun zaman geçse,konular unutulsa da kalbime çakılılar sanki.Hepsini defalarca izleyebilirim,izledim de...Çoğu benim mutluluk filmim:)



Closer'dan Alice...Ben de hayat konusunda aslında çok üzgünüm Alice...Film,gerek konusu,gerek müzikleri ile(Damian Rice,ömürlük ilk albüm) beni benden almıştı...Alice'in depresif hali ve garsonluğundan sebep sanırım kendimi O'na yakın hissetmiştim:)


Ey gidi Candy...Ne zevkle,ne heyecanla izledim seni...Küçükken de,büyürken de:)İzlerken ağlamışlığım çoktur nedense:)


Hayatımın filmleri listesinin başında Grease...Sandy olmayı isteyen nice hatun vardır eminim...Saflığı,elbiseleri hep en favorim:)


Dirty Dancing-Baby...Daha dün gibi halamın salonunda bu filmi video kasetten  izlemem sanki.İlkokul yılları sanırım,küçüktüm eminim.Kapıya kasetçi gelirdi elinde çantası ile:) Baby gibi dans edebilmeyi hep istedim!!!Son sahnede içi hoplamayan az insan mı var?


Jack Frost ile bu filmde tanıştım ben...Acıdan doğan süper güç,kırağını,buzu,kışı sevme sebeplerimdendir kendisi:)


Mama Mia-Donna❤❤❤ Meryl Streep'e hayran olmamak elde mi? Manzara,Abba şarkıları,Donna'nın bahçıvan pantalonu,yüzükleri,küpesi,saçı,güçlü olması,aşkı,dostluğu...Yüz bin defa izlesem bıkmam!Burda izlediğim müzikali için aynı şeyi söyleyemiycem;)

Kitaplardan ise aklımda kalan Milenyum serisinden Lisbeth,o akıl biraz bende olsa ne iyi olurdu,hoş onca acıyı yaşasam ben kendimi öldürürdüm kesin! ve en son okuduğum G.F'in Madam Bovary'sinin Emma'sı..Evet,Emma'ya sinir olduğum yerler vardı,kendime benzettiğim çok özelliği de...Kendime de sinir olmuyor değilim arada.:) 

Liste 3'ü heyecanla bekliyorum:)

Sevgiler,Mutlu günler...Siz de bize katılmaz mısınız?

2 comments:

  1. Lisbeth yazarken aklımdan geçti. Meryl Streep sevdiğim kadınlar listemde. O listenin içinde Juliette Binoche, Emma Watson, Amy Adams, Nora Ephron, Keira Knightley de var. Aklıma gelenleri yazarın yine. Senin liste de içimi kıpır kıpır etti. Sanırım Closer'ı tekrar seyredeceğim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gunaydin OZLEM'CIM....evet listendeki hatunlari ben de cok seviyorum,hepsinde ayri bir elegance var.dun yururken turkan sultanimi yazmadim diye kizdim kendime,selvi boylum al yazmalim en sevdigim filmlerdendir:) ne kadar cok film izlesem de bunlar her daim en sevdiklerimden verdikleri enerjilerden dolayi...closer'i evet ben de yine izleyecegim:)

      Delete