01 January, 2017

2017'in ilk gunu

eski yildan fotolarim ile,yilin ilk gununu anlatasim geldi...neden? cunku canim daraldi...

isten 5'te ciktim,eve gelir gelmez,formami bile cikarmadan agaca giristim ve suslerini toplamaya,kartlari kutulara yerlestirmeye,isiklari kaldirmaya basladim.18:10'da isim bitmis,koltukta yayilmis,IG'de geziniyordum....

nasil bastan savma bir is yaptiysam artik,hizli gonzales gibi bitiriverdim hemencek...agacin parcalarini kutuya degil siyah cop torbasina,susleri alisveris torbasina koyup,resmen catiya firlattim,catinin icine girmeden...maksat, is aradan ciksin...bir dahaki haftasonuna evi dezenfekte edecegim...heyecanla bekliyorum...cuma aksami valiz almak icin zaten yine catiya cikacagimdan,tiktiklarimi da duzenlerim...annem gorse ne derdi bilemiyorum ama agzinin acik kalacagi kesin,zira anneme gore,isin kalitesi uzerine harcanan zamanda gizliydi her zaman...eli cabuk olmak marifet degildi:)

agacin suslenmesi de her zamankinden erken oldu bu yil,toplanmasi da.zaten yil sonuna dogru duygularim tavan yapmis,surekli aglamakliyim...gizliden agliyorum ya da patlamak uzere olan hickiriklarimi yutuyorum...gozlerimi biraz dolu gorene,sanirim soguk aldim diyorum falan....

yilin son gununu de gayet gergin gecirdim,calisirken...o yogunluk,insanlarin surekli birsey almak istemesi,-sanki dukkanlar hic acilmayacakmis gibi-gerdi beni acikcasi...zaten su donemde herkes ayri bir gergin,calisanlar,alis-veris yapanlar...kaba bir hale donusuyor su donem cogu insan...

cok sukur ki,bitti...bir noel donemi daha gecti...simdiden sevgililer gunu susleri,yanina paskalya cikolatalari raflarda yerini almaya basladi...


sanirim bu yuzden agaca daha fazla dayanamadim...noel bitince,bana bahar gunleri cok yakin geliyor artik...nergislerin tepeleri topraktan firlamaya basladi,kimi bahar dallari pembe pembe sabirsizca pitliyor...


yeni yila ilk kez bu kadar umutsuz ve heyecansiz girdim ben...hatta cok sevdigim rutinlerimi bile gerceklestiremedm...pijamalarim ile koltuga cakildim kaldim,BBC'de Robie W'i izlerken biraz canlanir gibi oldum...hos 12'yi zor bekledim ya...12 olmadi bir turlu dun aksam...yeni yildan bir saat alir almaz da yattim...


tabii yatmadan olandan bitenden ucundan azcik da haberim oldu...nice canlar yine terore kurban gitti...sarkida dedigi gibi,umudum kalmadi fani dunyada...

ne kadar sımsıkı sarilsak da mutluluklarimiza,pozitif olmaya calissak da,dua etsek de sanki hersey bosuna...silah ureticileri ve para oldukca,sanirim hicbirsey düzelmeyecek bu dunyada...sanki kotu bir film gibi olanlar...nerde super kahramanlar??....bazi filmleri izlerken,gercek hayattan esinlenilmis de yapilmis gibi hissediyorum...bazi olanlar da sanki filmlerin kotu taklidi...



Allah hepimizin yardimcisi olsun...Dilerim bu olanlar sondur ve gelen gunler insanliga mutluluk,huzur,baris getirir...




yine ne varsa dogada var...en guzel anlar hep insanoglu ile degil,toprak ananin yakininda...o yuzden bu sene toprakla daha hasir nesir olmak istiyorum ben..kendim yapmak istedigim bir kac is var listemde,gidip birazdan defterime yazacagim...sonuclari gerceklestirdikce yazarim...

yeni yil hedefim yok...isteklerim var evet...yenmek istedigim bir korkum var...olacagi zaman olacak biliyorum,o yuzden kendimi cok da germeden elde etmek istiyorum, dogru zamani geldiginde...


kiraginin guzelligine de hayranim...icime bir cosku doluyor kiragi esliginde sabah yuruyuslerimi yapinca:)


huzurlu yillar..kendinize iyi bakin,ne de olsa hersey sizinle baslar:)

No comments:

Post a Comment