20 January, 2017

Fank u friday-FUF-Tesekkur Cuma'si #129


Tunaydin dostlar...Bugun cok yogunum aslinda ama yapacagim isler icinde kaybolmadan mutesekkir oldugum anlari hemen yazip,misafirlerim icin hazirliklara basliyayim istedim.Yarin kardesim ve Peri'm geliyor,sabah alisveris yaptim,neyseki o aradan cikti.Birazdan temizlige girisecegim ve aksama yarin icin yemek yapacagim...Ne kadar heyecanli oldugumu tarif bile edemiyorum...Bugun hem kardesimin hem Peri'min dogumgunu.Bu vesile ile ikisinin de varligina,sagliklarina cok cok mutesekkirim.Tabii ki tum sevdiklerim sagligina..Allah onlari basimizdan,kalbimizden eksik etmesin,varken kiymetlerini hep bilip,bunu gostermeye lutfen cekinmeyelim...Cunku bu hayatta sozler kadar,davranislar da onemli..Bunu demisken,gecen gun,yine aglaya aglaya bir film izledim,Captain Fantastic adi...Oyle harikaydi ki.Doga icinde  hatta yabanda ailesi ile yasayan super captan,babanin cocuklari ile yasadiklari...Iste o sahane baba,Ben, soyle diyordu..."we are defined by our actions,not by our words"  Davranislarimiz bizi tanimlar,sozlerimiz degil.Her zaman demisimdir,sevgiyi gostermek gerek,bunu gostermekte cekingen olmanin gercekten hicbir manasi yok...Tabii ki boyle bir filmi yapan yonetmene mutesekkirim....💗



Alisveris sonrasi,parktaki yuruyusumuze...Bugun yine harika bir gun,berrak bir gun😊💗


Doga icindeki kahve keyfime💗


Ogrendigini ogretmekten rahatsizlik duymayan canim Serap'ima....(ne zamandir telefondan yaziyordum ve cok uzun zaman once Serap,google'in fotograflari saklama hesabi oldugunu ve burdan bloga cok rahat yuklendiklerini soylemisti...Ben telefona cok alistigimdan,kullanmiyordum.Son gunlerde iphone blogger uygulamasi,yazarken surekli kapandigindan,uygulamayi sildim.Artik blogu laptoptan yaziyorum💗 ve inanin simdi fark ettim ki,burda emoji de varmis:) neler kacirmisim ben!!!! uygulamayi kullanmaktan...yani FUF'un kalpleri artik burda olacak dostlar!!!! sadece turkce harfleri kullanmayi ogrenmeliyim.yani sabretmeyi ogrenmeliyim,zira turkce harfleri kullanirken,noktalama isaretlerini kullanamaz oluyorum...)💗 Hazir konusu gelmisken,emojileri de koyan bloggera cok mutesekkirim,gercekten cok mutlu oldum😃


Bu agacin gorkemine sahit oldugum icin,gosterene cok mutesekkirim.Zira hergun muhtesemligine,buyuklugune sahir oluyorum Yaradan'in...Bunlara sahit oldukca nasil gulmez,sukretmez,insanlara iyi davranmaz,comert davranmaz insan!!!


Fred'e atki oruyorum.Buna yillar once kitap ayraci yapma amaci ile baslamistim:) Gecen aksam,Street Cat called Bob,diye simsicacik bir film izledik.Evsiz,eroin bagimlisi genc bir adamin,bu kotu aliskanliktan Bob destegi ile kurtulmasini anlatiyor.Bob bir kedi ve O'nu buluyor...En ihtiyac duydugu zaman.Film,Londra'da geciyor ve gercek bir hikaye,once kitap sonra film olmus...Kesinlikle tavsiye ederim...Dolayisi ile bu filme mutesekkirim,icimi isitti.Neden mi atki,izleyin gorun derim😃





Her hafta,her gun yuruyuslerime cok mutesekkirim cok.Yuruyus gucume,dayanikliligima,ise yurume mesafeme(55 dk),aydinlik,buzlu sabahlara,bana gunaydin diyen insanlara,yururken sahit olduklarima,duyduklarima...


Serap'imin getirdigi cilekli cikolatama...


M&S'in cholla ekmegine,mercimek corbasina....


Sicacik banyo saatlerine...


Ahhhh benim omrume omur katan,dostum,can teyzem...Sana hasretlik de ayri bir sey,varligina,destegine,hayatima kattiklarina nasil mutesekkir oldugumu bilirmisin?💗💗💗💗💗💗


Mutfagimdan gorunen gun batimina...Norfolk'ta cok sevdigim bir dukkandan aldigim bu asilan sepete ve yine aklimda yanan ampule...Bu cicegi icine koydum,cossun manzaraya karsi,buyusun saksisini degistireyim...Bu arada benim makrome yapmayi ya ogrenmem ya da bir an once karsima cikmasi gerek:)



Mutfagimin bereket ve mutluluk kosesine💗



Yine aklimda olan bir isi yapabilmis olmama...Succulentlerimi bir araya topladim,kapi onune koydum💗


Yatak odasindaki kamp saatlerine...Cok seviyorum odaya kapanip,yayilmayi.




Bu belgesele ve oneren mudurume..Kendisi su n vejeteryan olma yolunda ilerliyor ve inanin ben de yine niyetliyim...Pesketeryanligi 3 yil once biraktim,pisman degilim ama ne kadar vejeteryan agirlikli beslensem de bunu tam zamanli yapanlara hayranim.Hele veganlara,bana cok uc gelse de,saygim cok buyuk.Iste bu belgesel,ozellikle hayvansal tarim konusunda farkindaligi arttiran bir belgesel.Izledikten sonra insanin tum hayvasal gidayi birakasi geliyor...

Tabii ki MLK'e....sonucta dusmanlarimizin sozlerini degil,dostlarimizin sessizligini hatirlayacagiz!!!




Bu yaziya...Bu linki kardeslerime de gonderdim,siz de isterseniz google'da aratin💗


M&S'in san fransisco usulu eksi mayali ekmegine....


Cantamda 3 adet el kremi tasiyormusum ben:) Kafamda yanan ampul sayesinde biraktim soyunma odasinda butun kizlar kullansin diye...Kafamda yanan ampullere yillardir mutesekkirim😆


Sulu karin ve sogugun cildime yaptigi maskeye,


Her avacado yedigimde kabugunu atmadan yuzume suruyorum,bu vesile ile cok severek tukettigim avacadoya💚


Kahvaltilara.....



Gun dogumuna sahit oldugim sabahlara....

cok ama cok mutesekkirim....Hepinize harika bir haftasonu dilerim...Yarin kalbim heyecandan patlamaz ise,haftaya Cuma gorusmek uzere...Hos son okudugum iki kitaptan da bahsedesim var en yakin zamanda💗💗💗 Mutlu olun,mutlu edin...

4 comments:

  1. Şu an ben de sana müteşekkirim Sibelciğim. Akşam yorgunluğuna birebir geldi hazırladığın bu keyifli post. Filmi çok merak ettim. En kısa zamanda izlemek istiyorum. Fotoğraflar çok çok güzel bu arada ;)
    Harika bir hafta sonu seninle olsun. Dilerim sen de hep mutlu ol. Sevgiyle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Zeugma'cim❤️❤️❤️ Sevgiler sana da en kocamanindan

      Delete
  2. Ben de dana müteşekkirim mutluluk veren postların için

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gozdeeeee:) tesekkur ederim:) kalp kalp kalp

      Delete