13 January, 2017

FUF.fank u friday..Tesekkur Cumasi #128

Gunaydin dostlar.Sabahin 5'inde Rus bir kadinin kafasina silah dayamasi ile(tabii ki ruyasinda) uyanan kac kisiyiz?Kahramanimi bekliyordum ruyamda,daha fazla bekleyemeyince uykudan tamamen cikmisim:) Sonrasi yatakta debelen dur ve kesin kalkisa gec:) Kahveni yap,biskuvini yanina al ve FUF'un basina otur:) Saati 6:14 yapmisim:)

Gelelim bu haftaki mutesekkir oldugum anlara:) Cok sukur saglikla gecti yine,annem ve babamin sen kahkasini duydum telefonda...Kardeslerimle neredeyse her gun haberlestim...Gecen hafta sonu evde yalniz olunca,gayet uretken bir Cumartesi yasadim,yapmak istedigim ufak tefek ev islerine basladim.Gecen yil Noel agacini erken kurmustum,bu yil da bahar temizligine cok erken basladim:) Perim ve kardesimin gelisi ile bahar bana erken gelicek bu sene:)Hos Noel cikti mi aradan,bahar geliyor demek benim icin,3 ay onceden:) Bahar dallari cicek acmaya baslamis,ben sabirsiz olmusum cok mu?

Basta her zamanki gibi sagligima ve sevdiklerimin sagligina mutesekkirim:) Saglik olsun,hersey ile basa cikilir.


Bu biraz gecikmeli koyulmus foto oldu,tbt:) gecen hafta  koymayi unutmusum,kirginlik yasadigimiz,cok sevdigimiz biri ile baristik gecen yil,mutesekkirim yeniden hayatimizda olmasina:) Siz siz olun,sevgilinizin kardes gibi gordugunuz biri ile araniza girmesine izin vermeyin...Pirt diye iliskiyi kesip atmayin...





Yastiklarim incelmisti.(IKEA'nin yastiklari ne kadar ciliz ve tipsiz arkadaslar!), ve yeni yastik kilifi almam gerekiyordu.Iste bir gun  kafamda bir ampul yandi(kafamda yanan ampulller pek meshurdur), bazi yastik iclerini bosalttim ve digerlerine doldurdum:) Boylelikle alacagim yastik kilifi sayisi azaldi,yastiklarimin kalitesi artti...Pofuduk pofuduk,pek guzel...Dolayisi ile kafamda yanan ampule mutesekkirim:)


Iste aradan cikan bir is daha,koltugun kilifinin yikanmasi:)Mumkun kilan sagligima ve enerjime mutesekkirim:) Gecen haftasonu ev,camasirhaneye donmustu:)



Evet son gunlerde civi ve cekic ile de pek hasir nesir oldum.Ne zamandir almak istedigim cerceveleri alip,duvara asabilmis olmama mutesekkirim:) Kardeslerim bu yaz doguracak,daha yeni dugun fotolarini asabildim:)Yegenlerime yer kaldi simdilik.Duvarlarim oyle dolu ki:),simdilik cantalar da duvarda kalsin...



3'lu koltuk oturmaya musait olmayinca,bir zamanlar muptelasi oldugum pencere onu koltuguma gecis yaptim.Fred geldiginden beri,kendisinin oldu bu koltuk,biz yokken pencereden disariyi izliyor.Pencere onunde keyifle gecen saatlere mutesekkirim ve bunu daha cok yapmaliyim.


Ve tabii ki,Primark'in £1o'luk kazaklarina...Teyzosumun verdigi kitaba....


Her zamanki gibi annemin becerikli ellerine.Erkek kardesimin kizi olucak insanlah,O'na bu battaniye...Canim annem,oyle ozluyorum ki....


Kardesime 10 kitaplik bir liste verdim gecen gun,hemen alivermis,mutesekkirim:)


Bir gun aklimdan bu biskuviler gecti,ki nasil nadirdir boyle kremali birseyleri canimin cekmesi...Nasil istediysem,kantinde karsima cikti,mutesekkirim...(Bazi kucuk dileklerin olmasi,ne tuhaf geliyor bana bazen,o anda nasil dilemis oldugumu dusunmeye calisiyorum ki diger dileklerim de olsun diye ayni sekilde dileyeyim:))-dileyip,unutmak gerek:)-


Dun is yerinde,gayet guzel calisirken aklima lahmacun vurdu.Yemeyeli o kadar uzun zaman olmus ki?Hemen molamda restorani aradim ve 7:15 icin siparisimi verdim...Yakinimizda Turk restorani olmasina ve gayet iyi kahmacun yapmalarina mutesekkirim...

Okudugunuz icin size hep mutesekkirim...

Bu sabah yine blog ve IG'yi terk etme duygusu ile uyandim nedense...Gidip gelen bu duygulari kale almali miyim yoksa kafamdan def mi etmeliyim bilemiyorum:) Psikologum Serap'ima danisayim...Bak yazmayi unutmusum,Serap'li ve Arya'li kahvalti saatimize ve sohpetlerimize de cok mutsekkirdim bu hafta:) Hep iyi geliyorlar bana...

Nice mutesekkir oldugunuz anlarla gecsin hafta sonu.Sahi hala uzerinde "mutesekkir" yazan bir fincan yapmis insan yok mu a dostlar...FUF'u yazarken kullanmak istiyorum ve bu kelimeyi hep cok sevdim,hep cok sevecegim:)

Mutlu,hayirli Cuma...Gonlunuzden gecen guzellikler sizi bulsun:)

4 comments:

  1. bloğunu yeni keşfettim, şöyle bir göz gezdirdim yazına ve şimdi bloğunu bir miktar kurcalamaya başlayacağım. buralarda meraklı bir keçi var bil diye de yorumu buraya bırakıyorum. :) ayrıca yazış tarzlarımızı çok benzettim ya bir an cümleleri okurken kendi yazımı okuyormuşum hissi oluştu haha. sevgiler efenim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) teşekkürler Mutlu keçi,hemen gelip bakıyorum

      Delete
  2. cok sevdim bu yazini, bir suru renk, birbirinden farkli bir suru sukur dolu ❤️ sen de bana, bize hep cok iyi geliyorsun. N e mutlu bize ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne Mutlu bize bal parem❤️❤️❤️

      Delete