15 August, 2017

2017 Liste #32 ve #33


Selam dostlar.Tembellikten ziyade yogun donem,gelen-giden vs sebebi ile ne liste yazabildim gecen hafta ne de FUF.Dolayisi ile bugun size duble bir liste yaziyorum.Hos sorulan soruyu gorunce belki de cevabimi siz de benim kadar iyi biliyorsunuz artik.


 Liste #32:Size enerji veren seylerin listesini yapin:

Tabii ki liste basini benim yuruyuslerim cekiyor.Yurudugum zaman dunyanin en hafif,en mutlu insaniyim ben.Fark ediyorum da yurumedigim zaman bir triplere giriyorum.Muzik de dinlemiyorum yururken,sadece etrafa bakiyorum,kuslari dinliyorum,insan izliyorum.Zaten o kadar cok icime donuyorum ki,kendimle konusa konusa araba sesi falan hic duymuyorum.

Bunun disinda deniz kenari ya da her hangi bir su kenari bana enerji verir.Greenwich mesela,yillardir enerji tazeledigim yer.Gerginmiyim,hadi Greenwich'e yemege ya da parka piknige.Greenwich donusu ben hep harika hissediyorum.

Eger aklimda yapacak birsey varsa,onu yapabildiysem,enerjim tavan,gelsin daha fazla tik yapilacaklar listesine.


Greenwich-Cutty Sark onu



 Ilk kez bu yil fark ettim bu kara uzumleri.Bir salkim koparasim var ama komsuyu kizdirmak istemem,hos goz hakki denen birsey var,bilmem bilirler mi?Bana yazligi hatirlatiyor bu uzumler,balkonun ustu sirf bu asma ile doluydu,yaz biterken mutlaka toplanirdi.Annem muhtemelen uzum suyu yapar yine,kahve yanina💓

Uzumlerden bahsetmisken,Tabiat Ana'nin verdigi enerjiyi hicbirsey veremez.Yuksek bir yerden gordugumuz manzara,yeni kesfedilen bir agac,daha once fark etmediginiz bir bitki,kendi ellerinizle ektiginiz tarlanin mahsulu,yalinayak toprakta cimde yurumek,taze bicilmis cimen kokusu yeter de artar bile.



Liste #33:Lider oldugunuz alanlarin listesini yapin:

Hicbir konuda lider oldugumu dusunmuyorum acikcasi.Ben daha cok kolay yonetilebilen insanlardan biriyim sanirim her ne kadar calistigim yerlerde kimi is arkadasim beni gayet "bossy"-patronumsu- diye tanimlasa da bence degilim.Eger bir is yapilacaksa ve ben o isin hepimiz icin en iyi sekilde yapilmasini fark ediyor,bunu dile getiriyorsam tamam,liderim ben.Ama bence bu liderlik degil,yapman gerekeni en iyi sekilde yapabilme ic gudusu.Kimisi gibi yarim is yapayim,ne de olsa birisi bunu arkamdan tamamlar dusuncesi degil.

Hepimize mutlu bir hafta diliyorum,sevgiyle kalin.

No comments:

Post a Comment