25 August, 2017

FUF-fank u friday-tesekkur Cumasi #150-150-150-yuz elli❤️❤️❤️


Selam CS Severler.Bir Cuma gunune daha hos geldiniz,karsinizda bir FUF daha.Hem de 150.Cok cok buyuk bir rakam.Oncelikle saglik verip,bu seriyi sevkle,zevkle paylasma istikrari verene cok mutesekkir oldugumu belirtmek istiyorum.

Bu seri nerden,ne zaman basladi diye taaaa gerilere gittim ben yine.Ilk FUF'u 4 nisan 2014'te,o zamanki bolum koordinatorum Gareth sayesinde baslamisim.O zamanlar hepimize haftalik tesekkurlerini sunuyordu zarif yazisi ile beyaz tahtada.Cok mutlu olmustum adimi gorunce tahtada,ve o zaman karar vermistim ben de bloguma yazacaktim.4,5 sene gecmis uzerinden.Sanki cok daha uzun zamandir yaziyorum ben bu seriyi gibi hissediyorum inanin ki.

O zamandan beri sukrettiklerim belki tekrardan ibaret kimi zaman ama az once geri donup okudugumda hatirladiklarim kalbimi hoplatti.150. FUF'un yuzu suyu hurmetine de bu aciklamayi yeniden yazmak istedim,belki aramiza yeni katilanlar vardir diye.

Bu aralar benim icin cok yorgun bir donem,ozellikle duygusal acidan.Hem iki haftadir dogru durust uyuyamadigimdan,cok erken kalktigimdan hem de yine kendimi gelistirip isimde ilerlemek istedigimden bir nevi sinava girmis olmamdan.Bugun o sinav -gorusmenin sonucunu aldim magaza mudurumden.Gecmisim,cok sukur.Bizim magazadan katilip da gecen sadece benim,Gururluyum,mutluyum,gerginim ve korkuyorum yine yeni bir baslangictan.Cunku daha once eve yakin olmak icin bu pozisyondan vazgecmek zorunda kalmistim,cok yoruldugumdan.Kisa zamanda emeklerim fark edildi,mudurlerimin cesaretlendirmesi ile yine yeniden yoneticilik katagorisinde ilerlemek uzere atiyorum adimlarimi.Beni fark eden ve destekleyen mudurlerime,sahane kadinlara mutesekkirim.Birbirimize destek oldukca daha guzel is,dunya,hayat.Bir yanim sen nasil yonetici olursun derken,diger yanim zaten yonetici degerleri ile calisirken neden maddiyatindan faydalanmayayim diye dusunuyor.Kismet,yapabilecekmiyim zamanla gorecegiz.Bu aralar hayatimdaki en buyuk yenilik bu,heyecanla bekliyorum kendimi gelistirmeyi.

Bunun disinda ise yine kucuk mutluluklar,kalp hoplatip guldurenler ayni tahmin edersiniz,cok sukur bu kucuk anlara yoksa bu aci hayata nasil katlanabilirdim bilmiyorum.

Her zamanki gibi sagliga,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim.Sevdiklerim.iyi ki, iyi ki varsiniz.Ben hepinizden bir parca icimde tasiyorum inanin ki.



Adonis ve Dylan'a.Benim canim tuylu bebelerim.Odaya girip de su tatli uyumaniza hastayim ben.Iyi ki varsiniz...



Benim canim Rana Hanim...Kuru temizleyicim ve pacalarimi kisaltanim.Her gittigimde beni hos karsilayan ve muhabbet edenim,hem de musterim.Mutesekkirim.Oyle ki daha cok kiyafetimi ona getirmek istiyorum.Annemin terzisi ve temizliyecisi vardi yillarca,hep ayni kadin,iste ben de buldum emektarimi.Guzel isimli,guzel kadin.


Serin yuruyus molalarina mutesekkirim,


Beni bu sebze ile tanistiran Lidl'a.Karnibahar ve brokoli karisimi,bayildim.

aslinda o bir dinazor sirti:)

renk sahane degil mi?


G. ile is sonrasi pub keyfimize,


Cilginca yagan yagmurlara,


Solmakta olsa da guzelligini  yitirmeyen ortancalara,


Beni kitapsiz birakmayan babama,


Hediyesi ile supriz yapmak icin kapiya gelene..


Cayimda cikan kalplere...


10 yili askin suredir sahip oldugum bu etege ve ikidir e-bay'de satilmiyor olmasina.Gecen hafta bogurtlen toplarken yirtildi birazcik ama atmayacagim,sattirmayacagim😃 Tabii ki cilekli kaseme,bu kaseyi bir kac sene once bir musterimde gormustum ve nerden aldigini sormus hemen Tiger'a gidip alivermistim.Cilek kalp ben....


Bana bu ayraci alan kardesime.Turkan Sultan bir tutkudur bende.Dila Hanim burnuma hizma taktirma sebebim.


Yillar sonra karsima cikan Falim'a,


Ne zamandir taki koleksiyonu halletmek,azaltmak,organize etmek istiyordum,Yapabilmis olmama mutesekkirim.Bu minnaklar Peri'me verilecekler.Bu yaz kulaklarini deldirdi kendisi.


Evde en sevdigim kahveye ve rengi degisen kutularina.




Yagmur sonrasi manzaralara...


Yuruyuste karsima cikan ganimetlere,en sevdigim kahvecime.Nasil da yakisti kahvemin yanina beyaz gul.


Malatya Dunyasindan kankimin aldigi hediyelere,cok seviyorum kuru yemis,kuru meyve...


Oturma odasina girince karsilastigim bu manzaraya..Kalbim kahkaha atiyor seninle canim Fred!


Parkimiza kurulan panayirlara,


ayagimi yikayan islak cimenlere,


Ne zamandir bu darmandagin ciceklerin fotosunu cekmek istiyordum,cekebilmis olmama...O daginikliktaki harmoni,uyumsuzluktaki uyum beni mest ediyor.


Sabah erken kalkip ise gitmelere,


ve artik okumayacagi dergiyi bana bagislayan.bana hep destek olan canim canim canim,baska anneden olma ablama....

Duygusal sersemligim ile yazdigim 150. ve oncekileri okuyan size,hep ama hep mutesekkirim.Iyi ki varsiniz.

En duygusal halimle.gecmis gitmis haftaya,yeni gelen gunlere cok ama cok mutesekkirim.Herseye ragmen,guzelsin be hayat ve insanlarinin cogu da cok guzel ve cok ozel.

Super gecsin haftasonunuz.

2 comments:

  1. Şuralarda bir yerlerde beğen tuşu olsaydı ya :) Keyifle okuyorum FUF'ları, ne güzel bir seri oldu bu şükürle dolu. Devam edin hep..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne guzel olurdu o begen tusu:) cok pratik olurdu hem de.Cok tesekkur ederim,edecegim edebildigim kadar umarim:)

      Delete