30 August, 2017

Liste 34&35


Listeler artik cifter cifter geliyor,yetisemiyorum😁


Liste 34:Sizi heyecanlandiran seylerin listesini yapin.

Guzel yemekler,gelecek,yeni baslangiclar,yeni seyler ogrenmek,ucaga binmek ve sonunda aileme kavusacagimi bilmek,yeni yerler gormek,kurdugum hayallere gerceklestiyse bir tik atmak,Zaten heyecanli bir yapim var,kolay heyecanlanirim ben,bazen heyecandan sesim yukselir,cocuk gibi bir hoplarim falan.Heyecan guzel sey...Heyecani canli tutmak hayata karsi,sevdigine karsi muhim bir sey bence.

Mesela,su an bu haftasonu icin cok heyecanliyim ben.Ne zamandir istedigim birsey gerceklesmis olacak,ben de hafiflemis olacagim,sonrasi da minik bir haftasonu gezisi.



Liste 35:Hayallerinizin onunde duran engellerin listesini yapin.

Para ve zaman diyecegim cok klise olacak ama oyle.Ikisi de olsaydi,ya kafemi acar kendi kendimin patronu olurdum ya da universiteye yeniden gider belki psikoloji belki ogretmenlik yapabilcegim bir sey okurdum, Belki de daha cok gezebilirdim.Ikisi de olmadigindan,daha once de belirttigim gibi,elimdekilerin kiymetini bilip,en guzel sekilde sahip olduklarimdan daha iyi neler elde edebilirim,gelisebilirim diye cabaliyorum,Hos para ve zamanim olsaydi belki de o zaman baska bir eksiklik olurdu.O yuzden fazla sorgulamadan,su anin,bugunun sartlarinin kiymetini bilip,tadini cikariyorum.Ve kendi capimda kurdugum hayatim gozume hic de fena gelmiyor acikcasi.

30 Agustos Zafer Bayramimiz kutlu olsun."Zafer,zafer benimdir diyebilenindir,basari ise basaracagim diye baslayarak sonunda basardim diyebilenindir".Her zaman sevgi ve minnetle aniyorum ve ben O'na cokkkkkk mutesekkirim.

No comments:

Post a Comment