18 August, 2017

fank u friday-tesekkur cumasi #149


Bir FUF'la daha karsinizdayim,ne guzel..Iyi ki baslamisim bu seriye,cok seviyorum,cok....Unuttuklarimi hatirlatiyor ve beni cok iyi hissettiriyor.

Her zamanki gibi sagliga ve sevdiklerimin sagligina,Kuzey'imin ameliyatinin basarili gecmis olmasina,gobis ve kasik fitigindan kurtulmus olmasina,ne zamandir bekledigim haberin pozitif sonuclanmasina cok ama cokkkkkkkkkk mutesekkirim...

Bunun disinda;

Turk restoraninda beni caysiz birakmayanlara.Sanirim 5-6 bardak icmisimdir,yemekle cay icmeyi cok seviyorum ben😄


Dusunup de bu hediyeyi getirene...Cok sevdim cok,hem en sevdigim pembe tonu,hem pembe altin rengi hem de tavus kusu.Ic guzelligimi simgeliyormus bu bilezik,bayildim.


Jaffa cakes getirenlere.Kek diye geciyor ama bildiginiz biskuvi,portakalli ve cikolatali.


Temizlik sonrasi keyiflerine...


Evettttt,bir gun cimleri kesiyordum ve kablo makinenin bicaginin altinda kaldi😒  koptu dogal olarak...Aaaaa dedim yeni aldik zaten hemen grantisinden hallederiz biz bu isi,olmuyormus...Kablo birlestirici diye birsey varmis,kopan kablolari tekrar bir kablo yapan.iste onunla hallettik.Bilgilendirene ve bu kabloyu birlestirene cok mutesekkirim.


Gorur gormez asik oldum bu fincana,alana mutesekkirim...



Joe Wicks'e ve pratik tariflerine.Bu enerji toplari kuru uzum,macademia findigi ve kakaodan olusuyor,blenderda bizzzttttt,sonra top yap...kahvenin yanina mis gibi atistirmalik.



Periler Ormanim Sirinler Koyune mi donuyor yoksa? Fark ettirene cokkkkk mutesekkirim.


Kapi onune istemedigi esyalari birakanlara mutesekkirim.Fotograflik iki kalp firin kabi ve demlik bir de pembe meyvelik (ki saksi altinda duruyor simdi)kaptim ben de.Benden sonra kime giderse...


Enerji ve pozitiflik veren heykellere,


Tombis ayaklara...


National Galeri onundeki cok sevdigim enerjiye, burasi artik Peri'min meydani benim icin...



Pikachuuuuu....Canim,yillarca erkek kardesim beni Pikachu diye cagirdi,sevdi,nazladi.O yuzden karsima cikinca cok sevindim ve bir hatira fotosu cektirip kardesime yolladim.O sicakta bu kostumun icinde olana cok mutesekkirim,kalbim guldu resmen.

Hepinize harika bir haftasonu diliyorum,mutlu olun.

2 comments:

  1. Postların bana inanılmaz pozitif enerji veriyor biliyor musun...
    Her yeni postunu gördüğümde içimde bir hayaın ne güzel olduğunu
    farketme hali bir mutluluk💛💛💛

    ReplyDelete
    Replies
    1. canim Gozde.bir bilsen nasil mutlu oldum bu yorumu gorunce.Ne mutlu bana,cok tesekkur ederim:)

      Delete