04 August, 2017

Fank u Friday #148


Selam dostlar.Yazmayayim dedim ama az once sahane bir gun batimina sahit oldum,sevklendim...Yoksa boyle bir gunden sonra,sahit olunan onca aci karsisinda oynamaya calistigim bu mutluluk oyunu bana zor gelebiliyor inanin ki.Hayat devam ediyor,herkesin bekledigi haberleri en pozitif,hatta mucizevi bir sekilde almasini diliyorum tum kalbimle.

Basta sagliga,ne kadar zor olsa da gecen gunlere,saatlere...Enerjik sesini her duydugumda mutluluk duydugum anneme,varligina cok mutesekkirim,cokkkkk.

Bunun disinda parklarda cosmaya baslayan bogurtlenlere.Niyetim Pazar sabahi yuruyusumde bir dolu toplayip,recel yapabilmek...


Serap'li Arya'li son Sali bulusmamiza,


Yururken kitap okuyup,kalp isitanlara....


Kirlenmelere...Fred yanimda gezmeye gidince genelde boyleyim ben....


Acik hava kahvaltilarina ve bu kitabi sonunda alabilmis olmama...


Onume ucan dilek pufcuklarina...


Fred ve Duffy'nin arkadasligina...


Yeni ve cok yaramaz aliskanligima...


Yine bir yuruyus ganimetini karsima cikarana.Birisi sanirim biberiyesini budamis...Mutesekkirim.


Gelen dugun davetiyesine,


Istasyonda sarki soyleyenlere,



Uzun zaman sonra eski is arkadaslarimi gorebilmis olmama cok mutesekkirim!

Hepimize mutlu,guzel haberli bir haftasonu dilerim.

No comments:

Post a Comment