23 September, 2019

Neler Yapiyorum #17


Hos geldiniz.En sevdigim ay,benim icin aylarin sultani biricigi,mevsimlerin Eylul'u biterken hemen kisa kisa neler yapiyorumu yazayim dedim tatilin son gununden fotograflarla.Madem de sonbahar ekinoxunu da yasiyoruz,unutulmasin bugun dedim.Sonbahari adam akilli buyur edeyim artik.



🍓Seviyorum: Eylul ayini,kanimca Eylul mevsimini.Cunku bu ay hava bir baska! Kokusu bambaska! Dolayisiyla Eylul'de dogani,Eylul'de gezmeleri de baska seviyorum! Tripod'un onunde poz vermeyi,basima renkli yemeniler takmayi cok seviyorum.Tabii ki renkleri!

Brixham

🍓 Yiyorum: Valla hic yemek pisiresim yok,ne bulursam onu yiyorum,butcem neye yeterse onu aliyorum.Annemin yemeklerini ozledim! Hamur isinden gina geldi ama yeni seyler denemek icin ilham ve sevk bulamiyorum! Su saglikli yasam hesaplari maddi manevi o enerjiyi nerden buluyorlar,hayranim! Resmen ne yapacagim diye dusunmek,ne yesem diye dusunmek beni bayiyor artik! O yuzden hep en kolayina ve sagliksizina gidiyor elim,ya da en hazirina! Sukursuzluk etmek istemiyorum,aldigim her lokmaya mutesekkirim ama insanlarin yaptiklarina bakinca mutfakta,ayip diyorum kendi kendime,seni beceriksiz,sevksiz!


🍓Iciyorum:Kahve,cay,su.Birazdan gidip kendime cay yapacagim.Bu mevsimde en cok cay icmeyi seviyorum.Yesil.earl grey hep listemin en basinda.


🍓Hissediyorum:Hafif ve sakin

Hayalimdeki kulube,denize nazir

🍓Yapiyorum: Yapmak istedigim cok sey var aslinda.Mesela boya yapmak,badana yapmak,Derya gibi kurumus ciceklerimi cercevede sergilemek,tas boyamak,el isi ogrenmek,nakis gibi...Ama hic birini yapmiyorum.Hadi su egitim gecsin,hadi su kitap bitsin diye diye erteliyorum hepsini.Ama biraz once kendime soz verdim,yarin boyalarimi ve resim defterimi elime alacagim ve Pollock yanimi ortaya yeniden cikartacagim! Biliyorum zamani geldiginde bunlarin hepsini yapiyor olacagim!

Kralice olsam,tacim boyle olurdu herhalde:) Bnedeki daginiklikla muhtemeler kayardi da sola dogru:)

🍓Dusunuyorum: Cok iyi ve pozitif seyler dusunuyorum acikcasi.Cok dusunmedigimden beri sanki her sey daha bir yolunda ilerliyor.Bir de maas gunu hemen gelsin diye dusunuyorum.


Elberry Cove


🍓 Hayalini kuruyorum: Deniz kenarinda minnak bir kulube hayali,su fotolarimda gorduklerinizden.Gunu birlik gidip yayilabilecegim,anahtarin bir yedegini Serap'a verecegim renkli,suslu bir kulube! Evim olamicak mucize olmazsa bari kulubem olsun.Bana surekli bir ev al diyen anacima renkli pembe kulubemin fotosunu gosterir,bak anacigim evim evim guzel evim derim😝😝😝


🍓Izliyorum: Bu aralar hic bir dizi,film ilgimi cekmiyor.En cok izledigim sey gok,agaclar ve Fred!


🍓Okuyorum: Bugun Hakan Gunday'dan Az'a basladim ve birakamiyorum.56 sayfa okumusum bile.Yazimi yazayim hemen satirlarina geri donmek icin can atiyorum.


🍓 Dinliyorum: Bugunlerde radyo 2'de takili kalmis radyom evdeyken,Zoe'nin programi sabahlari iyi geliyor ve sarkilar farkli farkli surekli tekrar eden cinsten degil.


Iste boyle benim guzel dostlarim.Ekinox'un enerjisi ile benimde hayatimda degisimler oluyor ve hayirlisi ile sonuclanmasini bekliyorum ve bu yolculugun tadini cikarmaya calisiyorum.

Hepimize iyi haftalar.💓💓

4 comments:

  1. Dünya üzerinde ne kadar güzel yerler var yahu. Siz gezip gördükçe ben mutlu oluyorum :) Aman yediklerimize dikkat edelim, bize geri dönüşleri oluyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle cok cokguzel bu dunya.Ahh ahh elimden geldigince dikkat etsem de ancak bu kadar oluyor:)

      Delete
  2. Ya senin hayallerine beni katmani severim 💓 En renklisinden olsun hem de, en! 💓💓💓

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim insanlah,neden olmasin.Belki bir sezon kiralariz,sonra da aliriz:) ya da karavan dusunuyorum,arastiracagim bir ara:)

      Delete