27 September, 2019

Tesekkur Cuma'si #213


Hosgeldin Cuma.Hosgeldiniz Dostlar!

Cok sukur sagliga,sevdiklerimin sagligina.Deprem olmus Istanbul'da,cok sukur buyuk degilmis.O kadar mutesekkirim ki,insan uzaktayken daha bir korkuyor.Bir yerde okudum bugun,Allah korku versin ama aci vermesin....Cok sukur ve dilerim bir daha tekrarlanmasin.

Hakan Gunday'a ve kitaplarina.O kadar siddete,kufure,aciya ragmen cok seviyorum ben kitaplarini.Hele bunu elimden birakamadim ki.


Pericigim dogum gunumde geleneksel olarak  kitap paylasimini yapti benimle.Bir de beyaz kurdele sarmis ustlerine canim benim.Kurdeleyi de kalemligimin kulpune taktim.Hepsini severek okudum.Mutesekkirim Peri'mle artik kitap paylasmalara.


Uzaklardan saklama kabi getiren Yeliz'ime..Icinde badem,hurma var😍


Magazamdan ayrildim simdilik,pratik egitimim icin.Dusunen dostlara,sans dileyenlere cok mutesekkirim.


Tatilden eli bos gelmeyen canim ablama,


Fred'imle yolculuk hallerine...



Gun batimina karsi keyifli yemek yiyip,sarap icmelere,zevkli muhabbetlere...Ickilerimi tasimama yardim eden sempatik kadina.Hayir garsin degildi,benim yanimda ickisini ismarlamayi bekliyordu.


Isginli cin yapanlara.Rhubarb Ingilizcesi ve ben meyvesini de cok seviyorum ve cin en sevdigim ickilerden.Sanirim saraptan sonra 2.sirada bile olabilir.


Yuruyus ganimetlerine.... Hepsini ablama verdim.


Balkonda kitap okumalara...



Kopekleri buyur eden kafelere...


Yuruyus sonrasi yaramaz kahvaltilara...


Yuruyus sonunda deniz fenerine ulasmaya....


Valizden cikan renkli coraplara....




Yolculukta karsima cikan manzaralara...


Sabah sabah portakalli mangolu smothie yapana....


Ve tum gun yagan yagmurun sonunda cikan gokkusagina.Gozum gokteydi ve gelecegini biliyordum.Cunku icimdeki gokkusagi aski bir baska.Hayatin en guzel timsali bence gokkusagi.Ne kadar aglasak da,kararsak da ardindan er ya da gec cikacak gokkusagi,yine yeniden renklenecegiz.

Okudugunuz,yorum biraktiginiz icin size cok ama cok mutesekkirim.

Keyifli bir haftasonu dilerim dostlarim!😍💓💓

8 comments:

  1. Çok huzurla dolaştım sayfanızda, hep daim olsun şükrünüz <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin Ecehan,hep beraber.Sukrumuz eksik olmasin:)

      Delete
  2. O yol manzarasındaki çiçekler ne hoş öyle. İçine uzanasım geldi ♥

    Duyarak, görerek ve soluklanarak gidiyorsun hayatta ne güzel... Seviyorum senin dinginliğini...
    Kocaman öpüyroum ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle.Cok tesekkur ederim Sebnem'cim ben de cok operim.

      Delete
  3. Yine yumuş yumuş oldu içimiz ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. benim de icim boyle yorumlara aynen oyle oluyor:)

      Delete
  4. Teşekkürsüz bir gün teşekkür cumasız bir cuma olmaz.Fotoğraflar içimi ısıttı♡

    ReplyDelete