18 March, 2006

EVE GELEN BAHAR

Bahar bizim eve geldi ama Londra hala donmakta..Hani kar falan yok,yagsa belki gozumuz gonlumuz acilir,mikroplar temizlenir ama yok,yagamadi dogru durust bu sene..

Tipik Londra havasi var bugun,karanlik,zavalli gunes arada kafasini uzatip,kendini gostermeye calisiyor ama pek basarili oldugu soylenemez..

Sabah sisari ciktik banka ve gazete icin,soguktan resmen yuzum acidi ve ruzgardan ucucaktim neredeyse birazcik zayif olsam...



Havalar baharlasmayinca,biz de evimizi biraz baharlastirmaya calisiyoruz bugunlerde,malum eve bahar gelirse belki bizim de icimiz acilir,kalbimizde kelebekler ucusur herseye ragmen...
Gordugunuz fotograflar evin en sevdigim koselerinden..Neredeyse iki senedir catida sakliyordum bir cok esyami,ilerde evim olur diye aldigim,hani ceyizimsi seyler,evi ev yapan ayrintilar,belki bir gun bu evden tasinirim diye...Hayalimdeki evime koymak icin..Goruldugu uzere bu evden cikis yok bana simdilik,ki benim icin hic bir sakincasi yok,cunku bu ev benim icin cok ama cok fazla aniyla dolu,gercekten evim diyebilecegim bir yer,kendi evim olmasa da...Kendi evim olmasa kendimlestiriyorum hic sakinca gormeden,kimse kinamadan,burnunu sokmadan,boylece burasi kendi evim gibi oluyor...
Bizim evde mavinin ve kirmizin cok onemli bir yeri var.Mavi banyo icin,kirmizi da mutfak,denizden ve cilekten esinlenerek..Artik cilekli onlugum de var,koleksiyonum tamamlanmak uzere...

Mutfaktaki cicekler yerlerini cok seviyorlar,beyaz saksidakiyle(sevgi) daha once tanismistiniz,digerlerini yeni yerlestirdim,sevgi gibi buyusunler diye...
Liz vefat ettiginde ev cicek bahcesine donmustu,sagolsun herkes,komsular,akrabalar,take away cin restorani bile cicek gondermisti..Nasil yasarsa insan,hayata vedasi da o sekilde oluyor sanirim...

Daha yapilicak cok sey var bu evde,bahcede,ama sabirliyiz,yapicagiz,genelde boya-badanasini biz yaptigimiz icin kelosh'la daha da ucuza mal edebiliyoruz...

Boyle iste bizim evin son halleri,paylasmak istedim,beni daha yakindan taniyin diye:)

Ozlem'cim kalpli kaliplari senin icin fotografladim..Aslinda yumurta kaliplari onlar,sahanda yumurta yapmak icin..Ben kalpli sekilleri sevdigim icin almistim,ama deneyince yazik parama demistim..Cunku yapistilar yumurtalar kirdigimda,bu tarifi deneyince ve ekmek hamuruna yapismayinca iyiki almisim dedim...Bakalim baska hangi tariflerde kullanacagim..

Sevgimle..Iyi Pazarlar...

10 comments:

  1. londranin sogugundan bikmis bir digeri yaziyor, ne zaman gelecek bahar bu londona, neyse o gelmezse ben bahara,Istanbula gidiyorum yakinda :)

    ReplyDelete
  2. sansli hatun....darisi basima ins:)

    ReplyDelete
  3. bayildim evindeki ayrintilara,iyi etmissinde baslamissin kullanmaya.kendi evimizi beklersek herhalde yillarca oylesine esyalarla yasayacagiz:)
    bu arada alttaski kekte kaldi gozum,deli oldum yaw zuper gozukuyo,ama mumkunati yok yapamam.sevgiler

    ReplyDelete
  4. canim öncelikle cok saol yprumun ve yakin ilgin icin ama kalpli ekmeklerin resimdeki kaliplardan cok kücük gözüküyor. yani ben sandimki 4 lü kalp seklinde satilan bir tepsi yada silikon formu kullanmissindir diye. ve dün cok dükkan gezip öyle bir kalip bulamadim ama senin resimledigin sekilde var ozaman öyle alayim madem onlarin icinde formladiysan sen kalpli ekmeklerini.
    cok saol yardimin icin. sevgilerimle basarilarinin devamini diler hayirli geceler dilerim Özlem

    ReplyDelete
  5. nurbeyazcim cok saol tatli yorumun icin..valla ben sabirsiz ve beklemeyi sevmeyen birisi olarak iyi bekledim esyalarim icin,ama cok sukur sonunda kullanabiliyorum:)bu arada o kek inan ki cok kolay,biraz zaman istiyor belki ama inan ki profesyonel olmasi gerekmiyor..oyle olsaydi ben yapamazdim zaten:)

    ozlemcim,ne demek zevkti..evet dedigin silikon kaliplardan bende gordum kalpli kalpli,sanirim burcunun blogunda,netten de baktim cok sekerler cidden ama benim aliplarimdan daha kucukler onlar,biskuvi icin falan sanirim...bu arada bu kalplilerin ayiciklilari da var:)sevgiler...

    ReplyDelete
  6. muftaktaki çileklerine bayıldım. ben de muftagımı kırmızı aksessuarlarla dçşemiştim. çikolatalı kek benim de gözümden kaçmadı :) ellerine sağlık

    ReplyDelete
  7. Sevgili cilek suyu
    evin cok sirin gule gule oturmanı diliyorum...
    ozellikle o cilekli ortuler yokmu
    cok begendim :)
    sevgiler

    ReplyDelete
  8. icik boncukcum,mor cilekcim,tesekkurler yorumlariniza..cilekli,kirmizili herseyi cok seviyorum ben:)goruldugu gibi:)

    ReplyDelete
  9. burcu'cum cok saol:)ben de aynen senin gibi dusunuyorum ve yasadigimiz yerlerin bizeri yansittigina inanniyorum ve karsimizdakilere enerji verdigine:)

    ReplyDelete