08 March, 2006

Kendimi sobeletmisim


kendi kendimi sobelettim yine:)

ben bu sobelenme isini cok seviyorum cidden,hele zor zamanlarda cok iyi geliyor..agzimla istedim ve rahsanim beni sobeledi...4lu sorulara 4 lu cevaplar...

yaptigim 4 is:
  • universitedeyken bir turizm acentasinda calismaya calistim,3 ay kadar bir surede sadece 11 milyon kazandim,masraflarin hepsi bendendi,yaptigim ise kolejlere tatil satmaya calismakti...
  • babamin kendi isinde calistim bi ara,cok buyuk bir sey degildi tabii ki,office-girl diyelim...
  • au-pairlik burdayken,anaokulunda acil durumlarda yardim (patronum ayni kisi idi)-uyuz olmasaydi ben su anda hala orda olabilirdim...cocuklarla calismak guzeldi..bicir bicir..
  • ve de ailem bilmez,arkadasin kafesinde garsonluk ve sefe yardim ufak capli ve bu ise asik olus ve hayalleri bu yone ceviris..
yasadigim 4 yer:
  • emirgan-maltepe
  • bostanci
  • londra SE 14
  • londra SE 6
en iyi 4 film:
  • grease
  • dirty dancing
  • bridget jones
  • selvi boylum al yazmalim
izledigim 4 tv programi:
  • desperate housewifes
  • east enders
  • friends
  • will and grace
surekli takip etmiyorum,yakalayinca daliyorum sadece...
tatile gittigim 4 yer:
  • bodrum ilk okul -ortaokul baslari halamlarin pesine takilirdim,en son universite 2.sinifta kizlarla gittik,ani bir kararla,ve cok eglendik,otel guzeldi cidden..
  • antalya-yazlik satilana kadar her yaz 1 ay ordaydik neredeyse,yazlik olmadiginda babacimin bizi ilk aile tatiline getirdigi yer alanya idi..en son buraya gelmeden yaptik aile tatilimizi yine antalya'da..
  • karasu,annemin ask yeri orasi,asik kadin resmen,bizde dolayisiyla,yesillik ve deniz,kucucuk bir ev,insan baska ne ister,dostlardan ayrilirken aglardik..sanirim en son 3 sene once ordaydim,cok gelismis ve guzellesmis,bu yaz dilerim orda olurum.
  • ingilterede ise yine kizlarla son anda verilen kararla iskocya-edinburg-hostelda kaldik ve cok eglendik,gecen eylulde ise cornwall..
en sevdigim 4 yemek:
  • makarna
  • pizza
  • cikulata
  • cilek
hergun ziyaret ettigim 4 blog:sagdakiler diycem ama kimisi cidden cok ozel..ayri hayranligim var kimisine..onlar kendilerini bilirler zaten..
simdi olmak istedigim 4 yer:
  • istanbul,ailemin yaninda
  • trabzon,teyzemlerin yaninda
  • bodrum,halamin yaninda
  • bir gun ise ya maldivlerde ya da hawaii'de:)
saol rahsanim cok iyi geldi...ben kimi sobeliycem bilemiyorum..icinizden geliyorsa buyurun sizde yazin diyorum dostlar..sevgimle..


5 comments:

  1. canimcim kendimi o özellerden kabul ediyorum ;) ama seni baskasi sobeledi bu konuda die hatirlamistim ben, hatta üzülmüstüm cünkü seni sobelemek bile bir seref askim :) yani kendini zorla sobeletmedin, büyük keyif demeye calisiyorum :D mmmuuuccckkk

    ReplyDelete
  2. canim benim saol,yok kimse sobelemedi,belki de ben gormeedim,cunku bugunlerde kafam havalarda..senin tarafindan sobelenmek daha da buyuk bir seref inan ki...cok operim...

    ReplyDelete
  3. SİBELCİĞİM,
    ÇİLEK ZAMANINA AZ KALDI
    ÖPÜYORUM

    ReplyDelete
  4. gelsin cilek kokulu tarifle nil abla,yasadimmmmmmm:)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete